Mówi: | Joanna Krupa (modelka) Dorota Wilczak-Paluch (senior brand manager marki Pedigree) |
Joanna Krupa: w programie „Misja Pies” widzowie zobaczą mnie jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom
Modelka została gospodynią nowego programu „Misja Pies”. Będzie w nim pomagać Polakom w wyborze odpowiedniego dla nich pupila oraz ułożeniu relacji między psem a właścicielem. Modelka twierdzi, że program ten był jej wielkim zawodowym marzeniem.
Joanna Krupa słynie z miłości do zwierząt. Od lat wspomaga schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz angażuje się w adopcję porzuconych psów. Sama jest właścicielką pięciu czworonogów, które przygarnęła ze schroniska. Od marca będzie natomiast gospodynią programu „Misja Pies” na antenie stacji TVN. Gwiazda twierdzi, że w ten sposób spełnia swoje wielkie marzenie.
– Chcę, żeby ludzie, moi fani, zobaczyli, jak wygląda moje życie, jak nie jestem w „Top Model”, w filmie, na wybiegu czy na czerwonym dywanie, żeby zobaczyli Joannę jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Celem programu „Misja Pies” jest pomoc osobom, które zdecydowały się zaadoptować psa. Joanna Krupa będzie towarzyszyć uczestnikom programu w wyprawie do schroniska i pomoże wybrać wymarzonego pupila. W każdym odcinku wraz z behawiorystą udzielać też będzie rad w zakresie opieki nad zwierzęciem oraz budowania relacji między psem a właścicielem.
– Będziemy pomagać ludziom, którzy mają problemy z psiakami, które może są niegrzeczne, agresywne, może w domu chodzą siku albo na smyczy się ciągają – mówi modelka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Modelka wraz z ekspertami programu odwiedzi uczestników w ich domach, aby na miejscu pomóc w ułożeniu niesfornego pupila, pomóc adoptowanemu psu zaaklimatyzować się w nowych warunkach oraz wesprzeć właścicieli w nawiązaniu więzi z nowym domownikiem. Sponsorem „Misji Pies” jest marka Pedigree, która od wielu lat angażuje się w edukację w zakresie odpowiedzialnej opieki nad psami oraz bezpośrednią pomoc potrzebującym czworonogom. Tylko w 2016 roku właściciel marki, firma Mars, przekazała polskim schroniskom 300 ton karmy.
– Angażujemy się w inicjatywy, które mają na celu promocję adopcji psów ze schronisk m.in. poprzez platformę Psadoptuj.pl. Jako pracownicy Marsa, producenta marki, angażujemy się w pomoc schroniskom, każdy z nas może dwa dni w roku poświęcić na pracę pomagając zwierzętom, m.in. w schroniskach, gdzie wyprowadzamy psy, budujemy budy dla psiaków – mówi Dorota Wilczak-Paluch, senior brand manager marki Pedigree.
Joanna Krupa już zaczęła pracę na planie swojego nowego programu. Pierwsze odcinki widzowie stacji TVN zobaczą w marcu.
Czytaj także
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-21: Joanna Liszowska: Mam nadzieję, że nigdy nie będę świadkiem wypadku. Bałabym się udzielać pomocy, bo to niebywała odpowiedzialność
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-20: Malwina Wędzikowska: Druga edycja „The Traitors. Zdrajcy” jest bardziej mroczna i bezwzględna. Finał mocno zaskoczy widzów
- 2025-03-28: Malwina Wędzikowska: W moim środowisku pracy nieraz byłam zdradzona i oszukana. Teraz wystrzegam się zbyt miłych ludzi, od których za chwilę można dostać cios w plecy
- 2025-02-27: Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.