Newsy

Joanna Majstrak zagrała w filmie bollywoodzkim

2013-11-22  |  10:10
Joanna Majstrak zagrała w polsko-hinduskiej produkcji "Mała Polska w Kathiawar". Film ten opowiada o indyjskim maharadży, który ratuje tysiące polskich dzieci, budując im osadę. W roli głównej w filmie można zobaczyć Krystynę Jandę.

Jam Saheb Digvijay Sinhji jest głównym bohaterem filmu. Indyjski maharadża uratował tysiące polskich dzieci tułających się po sowieckich republikach budując im wioskę. Maharadża zaproponował pomoc po podpisaniu układu Sikorski-Majski w 1941 roku, na mocy którego objęto amnestią Polaków przetrzymywanych w sowieckich łagrach. Film jest dokumentem wojennym, w którym nie brakuje mocnych scen.

– Gram tam bardzo dramatyczną rolę. Jestem matką i szukam swojego zmarłego dziecka. Szukam go na cmentarzu, więc to jest też bardzo takie dramatyczne. Bo wiadomo, dla matki śmierć swojego dziecka plus jeszcze to, że musi szukać jego ciała, nie wie gdzie ono się znajduje. Jest to cholernie ciężkie i bardzo to przeżyłam. Jednak pozytywnie wspominam współpracę na planie – tak Joanna Majstrak w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle opisuje swój udział w projekcie.

Film "Mała Polska w Kathiawar" został zrealizowany przez TVP oraz hinduskie studio filmowe Aakaar. Wszystkie sceny nakręcono w Polsce, w studiu TVP. W filmie ukazany zostanie także dom Wisława Stypuły, najstarszego uratowanego przez maharadżę Polaka.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.