Newsy

Kamilla Baar: inspiruje mnie myśl, że kobiety obserwują to, jak wyglądam

2013-11-22  |  09:35

Kamilla Baar jest zafascynowana modą. Zdaniem aktorki jest to sztuka i zmusza do przemyśleń. Właśnie dlatego gwiazda stawia na nonszalancję połączoną z elegancją. Szuka wielu inspiracji i sama lubi nią być dla innych. Kamilla Baar uważana jest obecnie za jedną z najlepiej ubranych aktorek.

– Właściwie jeśli mogę powiedzieć, że coś mi inspiruje, to inspiruje mnie sama myśl, że kobiety obserwują to, jak wyglądam. Sama jestem ciekawa, jak to będzie ewoluowało w czasie. Bardzo lubię odwagę ubierania się takiego, jakie towarzyszy wszelkim projektom Isabel Marant, czyli pewnego rodzaju nonszalancji połączonej z elegancją – komentuje swoje inspiracje Kamila Baar.

Aktorka nie ma jednego ulubionego projektanta. Zawsze inspirowała się gwiazdami, które dyktują nowe trendy. Aktorka bawi się modą, a jej stylizacje nie są dokładnie zaplanowane i wymuszone. Baar jako ambasadorka marki Marc Cain często nosi ubrania tej firmy.

– Fakt, że jestem ambasadorką, Marc Cain robi za mnie najważniejszą robotę, bo zakochałam się w tych ubraniach. Odkąd je noszę właściwie nie mam dylematów, co ubrać. Po prostu zakładam coś Marc Caina i jestem bardzo zadowolona – zapewnia aktorka.

Aktorce podobają się także projekty Alexy Chung, ale Baar zdaje sobie sprawę, że w jej przypadku taki styl nie byłby odpowiedni. Chung jest mocno wyreżyserowana, uwielbia eksperymentować z modą i długo planuje swoje stylizacje. Kamilla Baar preferuje mniej wyszukany styl, niewymuszony.

Od 2001 roku, kiedy zaistniała w show biznesie jako aktorka, przeszła wiele metamorfoz. Zawsze jednak było widać u niej pociąg do elegancji i zabawy modą. Garnitury, białe koszule dodawały jej szyku, a sportowe buty zakładane do spódnicy zwracały uwagę mediów.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.