Newsy

Karolina Korwin-Piotrowska: Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie. A ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje

2017-08-04  |  06:41

Dziennikarka wraca na antenę z dwoma nowymi programami. Na początku sierpnia w TVN Fabuła zadebiutował cotygodniowy magazyn „DKF”, w którym dziennikarka rozmawia z ludźmi kina o ich pracy. Na przełomie września i października na antenie TVN Style pojawi się natomiast magazyn „#Sława” – jego tematem będzie popkultura. Gwiazda zapewnia jednak, że program ten nie będzie wzorowany na „Maglu towarzyskim”.

Karolina Korwin-Piotrowska przez ponad 10 lat była gospodynią programu show-biznesowego „Magiel towarzyski”, emitowanego na antenie TVN Style. O zakończeniu emisji magazynu dziennikarka poinformowała poprzez media społecznościowe. Zapowiedziała jednocześnie, że nie żegna się z show-biznesem, mimo to jej przyszłość zawodowa stała się tematem plotek.

Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie, a ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje, tylko ja nie jestem z tych, co kłapią dziobem, zanim mają coś do pokazania – mówi Karolina Korwin-Piotrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda szybko wróciła na antenę, tym razem TVN Fabuła. 3 sierpnia zadebiutował jej nowy program, zatytułowany „DKF”, którego format całkowicie odbiega od „Magla towarzyskiego”. W tym cotygodniowym magazynie dziennikarka wraca do swoich zawodowych korzeni, czyli tematyki związanej z kinematografią. W każdym odcinku będzie rozmawiać z ludźmi kina o ich codziennej pracy. Gośćmi pierwszego epizodu, zatytułowanego „Jak zrobić karierę za granicą?”, byli: Weronika Rosati, Eryk Kulm, Vanessa Alexander oraz Anna Próchniak. 

To jest pokolenie, dla którego nie ma barier. Oni mówią: ja dostanę Oscara po trzydziestce, mam agenta tu i tu, a jeszcze są np. na studiach. Mnie to imponuje. To jest podejście zawodowe. To są wolni ludzie, bardzo utalentowani – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

W kolejnym odcinku usiądą z nią przy stole m.in. Ilona Łepkowska, Dorota Kośmicka-Gacke, producentka takich serialowych hitów jak „Kasia i Tomek” i „Druga szansa”, a także Michał Kwieciński, producent m.in. „Magdy M” czy „Czasu Honoru”, których Karolina Korwin-Piotrowska określa mianem „władców wyobraźni polskich widzów”. Gwiazda będzie z nimi rozmawiać o ogólnoświatowym fenomenie seriali i zastanawiać się, czy tego typu telewizyjne produkcje z czasem wyprą filmy fabularne.

Będzie Tamara Arciuch, która kojarzona jest tylko z ról serialowych, będzie opowiadać o tym, jak to jest być aktorką serialową, a jednak mieć role w teatrze, funkcjonować w pewnym ostracyzmie, który momentami panował i czym tak naprawdę jest serial dla aktora – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

Program „DKF” można oglądać w czwartki, o godzinie 20.00, na antenie TVN Fabuła. W końcu września lub na początku października w TVN Style pojawi się natomiast magazyn „#Sława”. Jego tematem przewodnim będzie fenomen popkultury i jej wpływ na ludzi – w pewnym stopniu punktem wyjścia do rozważań antenowych będzie książka Karoliny Korwin-Piotrowskiej „Sława”. Dziennikarka twierdzi, że nowy program w niczym nie będzie przypominał „Magla towarzyskiego”.

Fonia jest zmontowana i wszyscy są zadowoleni, ale jeszcze nie widzieliśmy programu, on jest jeszcze przed kolaudacją. Sama byłam w szoku, że on jest już tu w zwiastunach i że już o nim mówią. Myślę sobie, wow, naprawdę duży kredyt zaufania – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.