Newsy

Karolina Gilon: Jak wchodzę do willi uczestników „Love Island”, to podłoga ma drżeć. Takie jest moje zadanie

2019-09-06  |  06:12

Modelka została nową gwiazdą telewizji Polsat. Od września prowadzi nowe reality show stacji „Love Island. Wyspa miłości”, przeznaczone dla szukających miłości singli. Prezenterka twierdzi, że możliwość poprowadzenia takiego światowego show to dla niej marzenie, które się spełniło.

Karolina Gilon, modelka i wizażystka, zaistniała w show-biznesie dzięki roli w serialu „Miłość na bogato”. Szerszej publiczności stała się jednak znana jako uczestniczka programu TVN „Top Model”, w którym zajęła czwarte miejsce. Wkrótce potem zadebiutowała jako gospodyni programu „DeFacto” emitowanego przez stację TTV, rok później poprowadziła natomiast program „Druga twarz”. W 2019 roku zamieniła jednak Grupę TVN na telewizję Polsat, w której od września prowadzi nowe reality show „Love Island. Wyspa miłości”.

– Słyszałam brawa, więc chyba została przyjęta do rodziny Polsatu. Naprawdę jestem bardzo dumna, że jestem w stacji Polsat. To jest dla mnie wzruszający moment – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Oparty na brytyjskim formacie program „Love Island. Wyspa miłości” to reality show dla singli. Bierze w nim udział dziesięć osób: pięć kobiet i pięć mężczyzn, którzy mają spędzić kilka tygodni w luksusowej willi na jednej z hiszpańskich wysp. W pierwszym odcinku uczestnicy dobierają się w pary, w kolejnych natomiast muszą zdecydować czy pozostają przy pierwotnej decyzji, czy zmieniają partnera. W każdym odcinku pojawiać się będą nowe osoby, mające zastąpić uczestników odtrąconych przez partnerów bądź wskazanych przez widzów do opuszczenia willi.

– Jestem przygotowana na ogromne emocje. Jestem przygotowana na to, że tam naprawdę powstaną prawdziwe uczucia, że powstanie miłość, która pozostanie nawet dłużej niż czas antenowy, czyli po programie te związki też przetrwają. Naprawdę są ogromne emocje – mówi Karolina Gilon.

Prezenterka swoją rolę określa jako łączniczki między widzami a uczestnikami programu. Podkreśla, że każda z osób mieszkających w willi zawsze będzie mogła liczyć na jej wsparcie. To do niej powinni się zgłaszać ze wszystkimi problemami. Jednocześnie jednak zapowiada, że wprowadzi w ich życie element niepokoju i niepewności.

– Moja rola polega na tym, że jak wchodzę do willi, to podłoga ma drżeć. Uczestnicy mają nie wiedzieć, co się teraz wydarzy. Więc właśnie taka ma być moja rola, że jak mnie widzą, to sobie krzyczą: Oh my God, to ona, o nie, co się teraz wydarzy? – mówi Karolina Gilon.

Gospodyni „Love Island. Wyspa miłości” podkreśla, że celem uczestników ma być poszukiwanie miłości, nie tylko dlatego, że osoby w związku mają mniejsze szanse na odpadnięcie z programu. Sama nie zamierza uczestniczyć w emocjonalnych rozgrywkach między mieszkańcami willi, zwłaszcza że jej serce jest już zajęte.

– Nie mogę, muszę dać pole do popisu uczestnikom. Singielki to myślę, że łatwiejszy kąsek niż zajęta prowadząca – mówi Karolina Gilon.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.