Newsy

Karolina Malinowska: dużo ludzi zgłasza się do mnie z propozycjami pracy

2014-05-13  |  07:10
Karolina Malinowska nie chce nawet na chwilę zwalniać tempa i jak zapewnia dostaje mnóstwo ofert współpracy. Modelka niedawno została twarzą kanału TVP ABC i gospodynią nowego programu w tej stacji. Poza tym jest redaktor naczelną lifestylowego portalu dla rodziców i ma swój kanał na YouTube, na którym prezentuje najmodniejsze gadżety dla dzieci.

Jestem mamą trzech synów, więc łatwo o legitymację w tym rejonie faktycznie dziecięcym. Dużo ludzi się do mnie zgłasza z różnymi propozycjami dotyczącymi rodzicielstwa, i to bardzo fajne. Bo to jest coś, w czym się spełniam i co potrafię robić – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karolina Malinowska, modelka i dziennikarka.

Opieka nad dziećmi pochłania Karolinie Malinowskiej bardzo dużo czasu i nie udałoby się jej sprostać wszystkim obowiązkom bez pomocy męża – Oliviera Janiaka – i babci. Zawodowy grafik modelki jest wypełniony po brzegi.

 – Mam przyjemność prowadzić program pod tytułem „Na kłopoty ABC”. Rozmawiamy w nim o kłopotach rodzicielskich. Jest to program poradnikowo-publicystyczny, w którym poruszamy ważne i kontrowersyjne tematy związane z wychowaniem dzieci. Jestem też redaktor naczelną portalu XXXY.pl, czyli chromosomy męskie i żeńskie złożone w jedną całość. To jest taki portal lifestylowy dla rodziców. Oprócz tego mam kanał na YouTube, gdzie pokazuję najfajniejsze gadżety dla dzieciaków – opowiada Karolina Malinowska.

Karolina Malinowska jest dziennikarką i stylistką, pracuje również jako modelka. Dotąd m.in. współprowadziła magazyn „Gwiazdy na dywaniku” nadawany w Polsat Cafe.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.