Newsy

Karolina Malinowska nie korzysta z pomocy niani

2013-12-18  |  09:40
Karolina Malinowska doskonale radzi sobie jako matka trzech chłopców. Jednak  – jak przyznała – nie korzysta z pomocy niani. W opiece wspiera ją babcia chłopców. Dodatkowo wspólnie z mężem – Olivierem Janiakiem, starają się poświęcać dzieciom jak najwięcej czasu. Choć oboje są aktywni zawodowo, to jednak rodzina jest dla nich priorytetem.

Ja daje radę fantastycznie z trójką chłopców. Polecam. Właściwie, jak się tak zastanowić to mam czterech. Bo jeszcze mąż dochodzi. Ale myślę, że daje sobie rade jak każda mama. Nie mam niani, więc jestem wdzięczna za instytucję jaką jest babcia, bez której faktycznie byłoby ciężko – mówi w rozmowie z agencją informacyjną  Newseria Lifestyle Karolina Malinowska.

Najmłodszy synek ma zaledwie cztery miesiące, średni dwa lata, a najstarszy cztery. Opieka nad takimi małymi chłopcami to praca na podwójnym etacie. Ale zapytana, czy planuje jeszcze powiększenie rodziny, modelka mówi, że wszystko może się zdarzyć.

Ja myślę, że trójką dzieci to już poważnie zawyżyłam statystyki, chociaż na Pradze mamy rodzinę, w której jest ośmioro dzieci, więc jest różnie. Tak, że tutaj apel do pana premiera, że to rodzina 3+...  Trzeba coś z tym zrobić. – mówi modelka.

Malinowska dodaje, że duża rodzina to dużo obowiązków, ale jednocześnie dużo szczęścia. I apeluje do kobiet, by nie odkładały macierzyństwa na później.
 
Modelka mimo dużej ilości pracy poprowadziła imprezę charytatywną „One Day”, na której spędziła Wigilię z dziećmi z domów dziecka. Dodatkowa przygotowała ponad czterysta paczek dla dzieci z warszawskiej dzielnicy Praga, w której mieszka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.