Mówi: | Katarzyna Cichopek |
Funkcja: | aktorka |
Katarzyna Cichopek: Projektowanie pościeli dla dzieci sprawiło mi dużo frajdy. Podpisuję się pod tymi produktami ciałem, sercem i umysłem
Na początku roku na sklepowe półki trafiła pościel i kocyki zaprojektowane przez Katarzynę Cichopek. Gwiazda serialu „M jak Miłość” uważa, że dla dzieci najważniejsze są wzory, dlatego zdecydowała się na dwa motywy: baletnic i serduszek dla dziewczynek oraz kosmosu dla chłopców. Aktorka już myśli o kolejnych projektach – będą to akcesoria dla najmłodszych.
Katarzyna Cichopek już po urodzeniu pierwszego dziecka w 2009 roku zaczęła aktywnie działać na polu biznesu dziecięcego. Jest autorką dwóch książek z cyklu „Sexy Mama”, została ambasadorką marki produkującej zabawki, zaprojektowała zabawkę o nazwie magiczne lusterko, wkrótce wraz z mężem otworzy taneczne przedszkole. Podpisała także kontrakt z marką Effii, produkującą pościel dla dzieci. Katarzyna Cichopek zaprojektowała całą linię pościeli i kocyków sygnowanych jej nazwiskiem.
– Podpisuję się pod tymi produktami jedną i drugą ręką, całym moim umysłem, ciałem i sercem, bo to są bardzo wysokiej jakości produkty. Jest to dla mnie nowa rola. Bardzo cieszę się, że w ogóle nawiązałyśmy taką współpracę. Daje mi ona dużo frajdy, bo tworzę coś namacalnego, co mnie bardzo cieszy – mówi Katarzyna Cichopek w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
W skład kolekcji, która weszła do sprzedaży pod koniec stycznia, weszły pościele dla niemowląt z wypełnieniem w środku, pościele dla dzieci do 3 lat bez wypełnienia, kocyki zarówno dla niemowląt, jak i starszych dzieci, mogące służyć także jako narzuta na łóżko, oraz ręczniczki. Główne wzory to baletnice i serduszka dla dziewczynek oraz kosmos dla chłopców. Wszystkie produkty wykonane są z bawełny satynowej.
Katarzyna Cichopek i właścicielka marki Anna Sadzińska już planują kolejne kolekcje, tym razem obejmujące akcesoria dla najmłodszych dzieci. Aktorka twierdzi, że w projektowaniu bardzo pomogło je to, że sama jest matką.
– Ja i Ania jesteśmy mamami. Ania spodziewa się trzeciej córeczki, więc testujemy te produkty. Ktoś, kto nie jest rodzicem, żyje trochę w innej czasoprzestrzeni i nie wie, co jest potrzebne, bo tę wiedzę czerpie się empirycznie. My co prawda nie we wszystkim się zgadzamy: inaczej patrzymy na produkt, mamy różne oczekiwania, łączymy jednak nasze rozważania, a namacalnym efektem naszej współpracy są gotowe produkty – mówi Katarzyna Cichopek.
Przygodę z projektowaniem Cichopek zaczęła od pościeli i ręczniczków, bowiem wieczorne kąpiele i usypianie dzieci to dla niej bardzo ważny rytuał. Cała linia produktów sygnowanych jej nazwiskiem ma służyć wyciszaniu dziecka i delikatnemu przechodzeniu w fazę snu.
– Nie bez powodu te produkty są takie minimalistyczne w swojej grafice, bardzo subtelne. Wieczorem dziecko musi się wyciszyć. Natomiast wszystkie kolory i mocne wzory je stymulują. To są kolejne bodźce, które docierają do dziecka i które je pobudzają, a wieczorową porą dziecko powinno się wyciszyć, poczuć bezpiecznie, zatopić się w swoim łóżeczku, w swojej pościeli i po prostu przespać całą noc – mówi Katarzyna Cichopek.
Kolekcja sygnowana przez Katarzynę Cichopek ma być sprzedawana także poza Polską, m.in. w Grecji i Wielkiej Brytanii. Ceny produktów wahają się od 199 do 225 zł.
Czytaj także
- 2025-06-26: Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii
- 2025-06-25: Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
- 2025-06-17: Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]
- 2025-06-05: Już pięciolatki interesują się pieniędzmi. Wakacje to dobry moment na edukację finansową
- 2025-06-11: ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach
- 2025-05-27: Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami
- 2025-05-23: Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy
- 2025-05-28: UE przywraca ograniczenia handlowe z Ukrainą. Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram
- 2025-06-06: Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.