Newsy

Katarzyna Zielińska odnosi sukcesy nie tylko jako aktorka, lecz także jako producentka. Jej spektakl zdobył uznanie krytyków teatralnych

2014-10-07  |  06:55

Spektakl muzyczny „Sofia de Magico” produkowany przez Katarzynę Zielińską został wyróżniony przez prestiżowy magazyn „Teatr” i uznany za jeden z najlepszych w sezonie 2013/2014. Aktorka nie kryje satysfakcji z tego, że krytycy docenili efekty jej pracy i zapewnia, że świetnie czuje się w roli producentki. Właśnie trwają przygotowania do kolejnego spektaklu.

Bycie producentką to dla mnie ogromny zaszczyt, ale też i odpowiedzialność, dlatego staram się znaleźć czas i siłę, by dopilnować wszystkiego. Oprócz tekstu i wyboru reżysera mam też wpływ na scenografię, makijaże czy kostiumy. Oczywiście odpowiadam też razem z reżyserem, Teatrem Roma i twórcami spektaklu za dobór aktorów. To daje ogromną radość i satysfakcje – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka i producentka.

Katarzyna Zielińska podkreśla, że takie wyróżnienie jest dla niej motywacją do podejmowania kolejnych wyzwań. Aktorka zapewnia, że jeszcze nie raz spróbuje swoich sił jako producentka i zdradza, że już rozpoczęła prace nad nowym spektaklem.

– Sprawdziłam dwukrotnie swoje siły, wyszło nieźle, zobaczymy, co teraz. Kolejny projekt będzie muzyczny. Teraz jest pisany scenariusz, na wiosnę zaczynamy próby, więc trzymajcie kciuki. Będzie to większe show, z większym rozmachem. Sukcesy poprzednich spektakli dodały mi odwagi, by spróbować z czymś większym – zdradza Katarzyna Zielińska.

Pierwszą sztuką, przy której Zielińska pracowała zarówno jako aktorka, jak i producentka, był spektakl „Berlin, czwarta rano”. Część funduszy na jego produkcję gwiazda samodzielnie pozyskała od sponsorów. Po dwóch latach doświadczeń przyznaje, że bardzo dobrze czuje się w roli producentki, bo zawsze miała smykałkę do interesów.

– Siedzę wieczorami przed komputerem i podliczam, czy na wszystko starczy, czy bilans się zgadza. Zastanawiam się też, czy się uda, czy przyjdą recenzenci, i najważniejsze czy przyjdzie publiczność. Zawsze też walczę o dobre miejsce, dobrą scenę w Warszawie – powiedziała Katarzyna Zielińska w wywiadzie udzielonym podczas prezentacji trendów w makijażu na jesień 2014 w perfumerii Sephora.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.