Mówi: | Mariusz Gazda |
Funkcja: | prezes zarządu |
Firma: | SKOK Wołomin |
Kontrowersyjna reklama z Michałem Wiśniewskim skuteczna. SKOK Wołomin planuje kolejne kampanie z gwiazdami
Drugi co do wielkości w Polsce SKOK Wołomin zarobił w 2013 roku ok. 90 mln zł netto – wynika ze wstępnych szacunków. W pierwszych tygodniach roku dużą popularnością wśród klientów cieszy się pożyczka gotówkowa, którą reklamuje Michał Wiśniewski. Prezes kasy podkreśla, że kontrowersyjna reklama okazała się skuteczna, więc w planach są kolejne kampanie reklamowe z udziałem znanych osób.
Wołomiński SKOK planuje zaangażowanie nowych twarzy medialnych w swoich kampaniach. Tym bardziej że ostatni spot reklamowy z udziałem Michała Wiśniewskiego, mimo kontrowersji jakie wzbudzał, okazał się bardzo skuteczny.
– Myślimy o następnych akcjach, również z innymi znanymi twarzami – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mariusz Gazda, prezes zarządu SKOK Wołomin.
Według rankingu magazynu Forbes najcenniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu jest Robert Lewandowski. Jego wartość dla reklamodawców wynosi ponad 1 mln zł. W pierwszej piątce znaleźli się także Marek Kondrat, Jerzy Owsiak, Anja Rubik i Agnieszka Radwańska. Nazwisko Michała Wiśniewskiego nie pojawiło się w zestawieniu.
– Ponieważ nie są podpisane umowy, nie chciałbym zdradzać tajemnicy, z kim rozmawiamy – mówi Gazda.
SKOK Wołomin jest drugim co do wielkości SKOK-iem w Polsce. Na koniec stycznia tego roku Kasa obsługiwała blisko 80 tysięcy członków, a jej aktywa wynosiły 2,99 mld zł.
– Przygotowujemy otwarcie nowych oddziałów, chcemy docierać do nowych środowisk – tłumaczy prezes SKOK Wołomin.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.