Newsy

Maffashion: Jestem otwarta i lubię kombinować z makijażem. Moda jest po to, by nią się bawić

2019-10-03  |  06:12
Mówi:Julia Kuczyńska
Funkcja:autorka bloga Maffashion
  • MP4
  • Julia Kuczyńska słynie z eksperymentowania z makijażem, choć dla niej niestandardowe wykorzystanie kolorowych kosmetyków jest czymś naturalnym. Przygotowała właśnie dwa zestawy produktów do makijażu. Pozwalają one stworzyć looki city i glamour. Pierwszy z nich stawia na naturalność, drugi dedykowany jest na specjalne okazje. Limitowana kolekcja Make-up Box’ów by Maffashion dostępna jest w perfumeriach Douglas i sklepie internetowym sieci.

    – Jeden box tak jak nazwa mówi jest bardziej glamour, czyli możemy tam znaleźć kosmetyki, dzięki którym ten make-up zrobimy bardziej wyrazisty i podkreślimy swoje piękno na specjalne okazje. A drugi, City, czyli ten codzienny, bardziej naturalny, dzięki któremu uzyskamy naturalniejszy efekt. – mówi Maffashion.

    W boxie w stylu miejskim znalazły się dyscyplinujący żel do brwi, rozświetlacz, nadający skórze promienny blask oraz wypełniający i nawilżający błyszczyk, podkreślające piękno każdej kobiety na co dzień. Na specjalne okazje powstał zestaw wieczorowy, akcentujący oczy  i usta, składający się z palety cieni, spektakularnie dodającej rzęsom objętości maskary oraz satynowej pomadki, w zdecydowanym kolorze.

    – Kolorystyka jest zbliżona do tego, co preferuję od dawna, czyli są to kolory ziemi. Oczywiście pojawia się też rozświetlacz, troszeczkę jróżu, ale wszystko tworzy razem piękną taflę kolorystyczną. Rozświetlacz jest delikatny, tworzy muśnięcie słońca i dodaje trochę kolorytu. Do tego jest tusz do rzęs i pomadka w takim dosyć mocnym, wyrazistym odcieniu – wyjaśnia Maffashion.

    Jak podkreśla influencerka styl miejski i glamour przenikają się u niej. Zależą bardziej od jej aktualnego nastroju niż od okazji.

    –  Jeśli chodzi o kolorystykę, to nie jest najistotniejsze, liczy się tak naprawdę fason. Nie mam jakichś swoich upodobań stricte kolorystycznych. Jestem bardzo otwarta i lubię kombinować, lubię próbować nowych rzeczy, więc chyba taka też jest moda, by nią się bawić – podkreśla.

    Wiele osób zauważa u Mafasshion skłonność do eksperymentowania, jednak dla niej próbowanie niestandardowych rozwiązań jest czymś naturalnym.

    – Dla mnie od zawsze istniała taka możliwość, że bronzer można użyć jako cień do powiek, jako nawet można sobie wykonturować nim usta, użyć go do brwi, więc dla mnie nie jest to nic innowacyjnego. I np. nawet ostatnio pokazałam właśnie jak za pomocą błyszczyka, który jest taki lekko opalizujący, różowy, make-up oka i ust. I dziewczynom się to spodobało – zauważa.

    Jej sekretem jest dobrze dobrany podkład i podkreślone brwi.

    – Musi być podkład, który nie pozostawia efektu maski, ale to też nie zawsze, bo potrafię też wyjść bez podkładu. Muszą być podkreślone brwi, bez nich się nie ruszę z domu. Mogę nie być w ogóle pomalowana, ale brwi muszą być zaakcentowane – wyjaśnia Maffashion.

    Marka Douglas zdecydowała się zaprosić Julię Kuczyńską do współpracy, ponieważ na co dzień inspiruje tysiące dziewczyn, dodając im pewności siebie, pokazując, że najważniejsze to przede wszystkim być wierną sobie.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Handel

    Firma

    Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

    Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

    Media

    Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

    Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.