Mówi: | Magdalena Różczka |
Funkcja: | aktorka |
Magdalena Różczka wspiera akcje pomocy dzieciom i osobom chorym. Aktorka poprowadzi bal charytatywny
Magdalena Różczka znana jest ze swojej działalności charytatywnej. Aktorka współpracuje m.in. z Fundacją Spełnionych Marzeń, jest ambasadorką dobrej woli UNICEF-u oraz bierze udział w licznych kampaniach społecznych. Już wkrótce poprowadzi także bal charytatywny, z którego dochód zostanie przekazany Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
– 1 marca będę miała zaszczyt poprowadzić bal charytatywny wraz z Szymonem Majewskim. Zaśpiewają i zagrają między innymi Sonia Bohosiewicz i zespół Cochise z Pawłem Małaszyńskim. Więc jeżeli ktoś chciałby spotkać Alicję i Maksa znowu razem, to zapraszam – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Różczka.
Aktorka nie tylko sama bierze czynny udział w akcjach charytatywnych, lecz także namawia do tego swoich kolegów po fachu.
– Wszyscy moi znajomi czekają na pomysły. Jeżeli ktokolwiek do nich zadzwoni z prośbą o pomoc, pytają tylko gdzie i o której godzinie mają być i co mogą zrobić. Więc to nie jest tak, że trudno. Trzeba się odważyć i prosić, jeżeli się czegoś potrzebuje – informuje Magdalena Różczka.
Aktorka za swoje działania charytatywne już trzy razy została doceniona w plebiscycie „Gwiazdy Dobroczynności”. Jest również laureatką „Bursztynowej Róży”, którą otrzymała także za działalność charytatywną.
Ponadto, aktorce nie jest obojętny los nie tylko dzieci czy osób chorych. Wspierała bowiem także działania na rzecz zwierząt.
W akcjach charytatywnych chętnie biorą udział też takie gwiazdy, jak: Michał Piróg, Olivier Janiak, Dorota Rabczewska, Małgorzata Socha, Daria Widawska.
Czytaj także
- 2024-12-04: Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
- 2024-08-22: Duży zastrzyk finansowy dla sektora zdrowia z KPO. Około 1,2 mld zł trafi na część badawczo-rozwojową i Centra Wsparcia Badań Klinicznych
- 2024-08-08: Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Firmy mają problem z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności
- 2024-07-25: Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
- 2024-06-26: Polski sektor kosmiczny rośnie w siłę. Niszą dla krajowych firm może być diagnoza, naprawa czy tankowanie satelitów na orbicie
- 2024-06-04: Inwestycje w innowacje będą decydować o tempie rozwoju polskiej gospodarki. Obecnie realizuje je 1/3 firm
- 2024-06-04: Magdalena Boczarska: Spektakl „Wypiór” rozprawia się z mitem romantyzmu i z postacią Adama Mickiewicza. Nasz wieszcz wcale nie był takim kryształowym bohaterem i wielkim patriotą, za jakiego go uznajemy
- 2024-06-27: Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
- 2024-06-11: Mateusz Banasiuk i Magdalena Boczarska: Po 10 latach razem można też pracować na jednej scenie, mieć z tego dużą frajdę i się wzajemnie inspirować
- 2024-05-27: Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.