Newsy

Maja Sablewska: Każdy może się zmienić. Gdy patrzę na stare zdjęcia myślę, że byłam strasznie brzydka

2019-04-03  |  06:18
Mówi:Maja Sablewska
  • MP4

    Jeśli ja mogłam przejść metamorfozę, to każdemu się to uda – mówi gwiazda. Gospodyni programu „SOS: Sablewska od stylu” twierdzi, że jeszcze kilka lat temu była niezbyt ładną i mało atrakcyjną kobietą. Dziś każda jej stylizacja jest szeroko komentowana w mediach, gwiazda TVN Style twierdzi jednak, że lubi wzbudzać emocje, a negatywnymi opiniami nie zamierza się przejmować.

    Impreza ramówkowa stacji lifestyle'owych TVN wzbudzała zainteresowanie nie tylko ze względu na nowości programowe, lecz także kreacje gwiazd. Najbardziej komentowanym strojem okazała się stylizacja Mai Sablewskiej, która na tę okazję włożyła krótką czerwoną sukienkę, koronkowe legginsy, oraz czarne botki na szpilce. Gwiazda twierdzi, że od początku jej kariery w mediach jej wizerunek wzbudzał emocje.

     Może to wynika z tego, że jestem sobą, nikogo nie udaję, mówię, jak jest. Nie zależy mi na tym, aby mój wizerunek w programie był perfekcyjny, a w życiu inny, tylko jest jeden. Nie mam pojęcia –  mówi Maja Sablewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Gospodyni programu „SOS: Sablewska od stylu” nie zamierza się jednak zastanawiać nad przyczynami tak wielkiego zainteresowania ze strony mediów. Przyznaje, że jej stylizacje są odważne, a tym samym mogą wzbudzać emocje. Twierdzi też, że lubi się zmieniać i eksperymentować z wizerunkiem, co najlepiej widać na zdjęciach, które publikuje na Instagramie.

    Cieszę się, że wzbudzam emocje. Tylko tyle mogę powiedzieć teraz – mówi Maja Sablewska.

    Gwiazda od kilku lat pomaga Polkom znaleźć ich własny indywidualny styl. Twierdzi, że nie trzeba dużych nakładów finansowych, aby przejść udaną metamorfozę – wystarczy chęć do wprowadzenia zmian. Podkreśla też, że sama jest tego najlepszym dowodem. 

    – Byłam bardzo brzydka. Jak patrzę na swój wizerunek sprzed lat, to myślę sobie, że jeżeli ja się zmieniłam, to każdy się zmieni. Jeżeli ja przeszłam metamorfozę, to każdy ją przejdzie – mówi Maja Sablewska.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Ochrona środowiska

    Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

    Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

    Gwiazdy

    Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

    Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

    Handel

    E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

    Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.