Newsy

Małgorzata Leitner: To, że byłam modelką, to jest mit, który funkcjonuje od lat w mediach. Z wykształcenia jestem ekonomistką

2019-10-15  |  06:11

Małgorzata Leitner jest założycielką i prezesem agencji Avant Management. Od 13 lat promuje modelki i gwiazdy showbiznesu. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z Kasią Struss, Magdaleną Mielcarz, Sandrą Kubicką, Anną Jagodzińską, Karoliną Pisarek i Joanną Krupą. Menadżerka tłumaczy, że każdemu swojemu podopiecznemu wytycza indywidualną ścieżkę kariery i na każdego ma inny pomysł. Intuicja rzadko ja zawodzi, a artyści mogą na nią liczyć zawsze, nawet wtedy, kiedy przytłaczają ich prywatne problemy.

Małgorzata Leitner znana jest w swojej branży od lat. Doskonale wie, jak zrobić karierę i jak przekuć porażkę w sukces.

Prowadzę agencję, która zatrudnia już blisko 10 osób, które po prostu obsługują gwiazdy na co dzień. Zajmuję się pozyskiwaniem kontraktów, ale przede wszystkim wyznaczaniu strategii kariery dla naszych artystów i to jest moja główna rola. Jeżeli ktoś jest smutny, to jest naturalne, że staram się go pocieszyć, ale to dotyczy nie tylko gwiazd, lecz po prostu każdego, kto akurat jest w potrzebie, a każdy z nas czasem jest w potrzebie – mówi agencji Newseria Małgorzata Leitner, agentka gwiazd i modelek.

Leitner z wykształcenia jest ekonomistką, natomiast swoją karierę menadżerską zaczynała od promowania zespołu muzycznego. Początki były jednak trudne i tej współpracy nie może zaliczyć do udanych.

Pierwszymi moimi klientami byli członkowie zespołu muzycznego, co nie wyszło, wtedy miałam może za mało doświadczenia, nie wiem, co nie kliknęło, ale zdecydowałam się wtedy już poświęcić w całości promowaniu modelek. Potem byli influencerzy, czyli osobowości, które były popularne w internecie i oczywiście dzisiaj już reprezentujemy całą plejadę prezenterów, osobowości telewizyjnych, w skrócie gwiazd. Mówiąc gwiazda, mam na myśli osobę z wielką charyzmą, która przekazuje treści w sposób, który przyciąga nas, widzów – mówi Małgorzata Leitner.

W 2015 roku Leitner otworzyła szkołę AVANT SCHOOL, aby szkolić aspirujące modelki z zakresu chodzenia po wybiegu, pozowania, dbania o sylwetkę oraz technik autoprezentacji. Natomiast trzy lata później agencja uruchomiła swoją komórkę w Los Angeles, oferując swoim gwiazdom dostęp do największego rynku na świecie. Małgorzata Leitner ma na swoim koncie również książkę „Dobre uczennice zostają top modelkami”. Według niej to wcale nie wzrost, figura czy uroda są najważniejsze, ale charakter. To osobowość sprawia, że ta jedna jedyna zdoła się wybić spośród wielu.

Agentka dementuje jednak plotki, jakoby sama w przeszłości próbowała swoich sił w modelingu

– To, że byłam modelką, to jest mit. Wiem, że on funkcjonuje od lat w mediach. Ale tak naprawdę, kiedyś byłam brzydka. Teraz się to jakoś poprawiło i umiem sobie robić make up – dodaje Małgorzata Leitner.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.