Newsy

Małgorzata Rozenek: Praca nie jest esencją naszego związku. Ważniejszy jest dom i codzienne życie

2018-02-09  |  06:17

Nie boimy się z mężem utraty popularności twierdzi gospodyni programu „Projekt Lady”. Podkreśla, że wspólne projekty zawodowe nie są esencją jej związku z Radosławem Majdanem, ich prawdziwe życie bowiem stanowi dom, rodzina i codzienne obowiązki. Gwiazda zapewnia też, że po udziale w reality show „Iron Majdan” ich miłość jest jeszcze pełniejsza.

Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan to jedna z najpopularniejszych par polskiego show-biznesu. Choć każde z nich osobno osiągnęło mocną pozycję zawodową, sympatię widzów zdobyli przede wszystkim jako para. Ich pierwszym wspólnym projektem zawodowym było reality show stacji TVN „Azja Express”. Na fali zdobytej wówczas sławy małżonkowie pojawili się w kampanii reklamowej dużej sieci telefonicznej. Wiosną tego roku natomiast na antenie TVN pojawi się kolejne reality show z Małgorzatą Rozenek i Radosławem Majdanem w rolach głównych. Para dobrze wykorzystuje popularność, zapewnia jednak, że nie obawia się końca medialnego zainteresowania.

– To jest tylko praca, oczywiście daje nam ona dużo przyjemności, tym bardziej możemy być szczęśliwi, że czerpiemy przyjemność z tego, co robimy, ale też nie żyjemy w jakiejś iluzji, mamy swój balans, mamy rodzinę, dom – mówi Radosław Majdan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Małżonkowie nie obawiają się również, że popularność i wspólna praca negatywnie wpłyną na ich związek. Małgorzata Rozenek twierdzi, że oboje z mężem potrafią oddzielić życie zawodowe od prywatnego i nie przenoszą pracy na grunt rodzinny. Kariera, w tym także wspólne projekty zawodowe, stanowią zaledwie część ich związku, poza nią mają jednak codzienne, zwyczajne życie.

– Odwozimy dzieci do szkoły, chodzimy z psami na spacery, musimy zrobić zakupy. Radosław teraz wygląda jak rockman, ale bardzo często chodzi z wodą i zakupami, a ja sprzątam w domu i gotuję rosół – to jest nasz prawdziwy związek, nasz prawdziwy dom – mówi gwiazda.

W nowym programie TVN, zatytułowanym „Iron Majdan”, Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan będą podróżować po świecie i przeżywać ekstremalne przygody. W każdym z dziesięciu odcinków będą mieć do wykonania zadanie, np. wejście na lodowiec lub stoczenie walki w ringu do wrestlingu. Reality show miało sprawdzić siłę łączącego małżonków uczucia, wystawiając je na wyjątkowe próby. Po zakończeniu zdjęć oboje nie mają wątpliwości, że ich związek jeszcze się umocnił.

Gospodyni programu „Projekt Lady” twierdzi, że gdy jest się w udanym związku przeżywanie fajnych rzeczy, pokonywanie trudności, a nawet okazywanie własnych słabości, może jedynie wzmocnić łączące partnerów uczucie. Zapewnia też, że podczas zdjęć do reality show „Iron Majdan” w każdej chwili mogła liczyć na wsparcie ze strony swego męża.

– To jest ważne, gdy musisz zrobić coś, co albo nie jest fajne, albo jest trudne, i ci nie wychodzi, a twój mąż mówi, że robisz to najlepiej na świecie i w ogóle jesteś taka kochana, to zaczynasz w to wierzyć mówi Małgorzata Rozenek.

– Kiedy jest z tobą żona, osoba, którą kochasz, to jednak chcesz iść do przodu, wspierasz ją, z drugiej strony patrzysz z podziwem, jak ona radzi sobie z sytuacjami, z którymi sam trudno sobie radziłem, więc rozumiałem skalę trudności dla kobiety, dla Małgosi, która niejednokrotnie była olbrzymia – dodaje Radosław Majdan.

Program „Iron Majdan” będzie można oglądać na antenie TVN w każdy poniedziałek o godz. 22.30. Pierwszy odcinek stacja wyemituje już 5 marca. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.