Newsy

Marcelina Zawadzka o roli prowadzącej "Projektanci na start": Zaskakują mnie pozytywne opinie na mój temat

2013-12-13  |  08:00
Mówi:Marcelina Zawadzka
Funkcja:Miss Polonia 2011
  • MP4
  • Marcelina Zawadzka prowadzi program "Projektanci na start". Modelkę i byłą Miss Polonię cieszą pozytywne opinie pod swoim adresem, które zbiera jako prowadząca. Zawadzka nie ma dziennikarskiego przygotowania, a z wykształcenia jest kosmetologiem. Wcielając się w rolę prezenterki może więc polegać wyłącznie na swojej intuicji.

    "Projektanci na start" to program emitowany przez telewizję Fox Life, w którym młodzi projektanci mody tworzą kreacje pod okiem ekspertów z branży. W show o zwycięstwo walczy dwunastu uczestników, a ich pracę ocenia jury w składzie: Aneta Kręglicka, Marek Straszewski i Mona Kinal. Program prowadzi Marcelina Zawadzka, była Miss Polonia.
     
    Dziwię się cały czas, że zbieram bardzo pozytywne opinie, gdzie tak naprawdę nie byłam ani profesjonalną prowadzącą, bo nie mam przygotowania aktorskiego, ani dziennikarskiego. Jestem kosmetologiem. To ogromny zaszczyt, że mogłam być prowadzącą, że dostałam taką szansę. Jestem prawdziwą sobą, taka Marcela – mówi modelka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Zwycięzca programu "Projektanci na start" pokaże swoją kolekcję podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi, otrzyma  kontrakt z Mostrami.pl, promocję na łamach magazynu InStyle oraz udział w 4-tygodniowym kursie mody w Mediolanie.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.