Newsy

Marcelina Zawadzka o roli prowadzącej "Projektanci na start": Zaskakują mnie pozytywne opinie na mój temat

2013-12-13  |  08:00
Mówi:Marcelina Zawadzka
Funkcja:Miss Polonia 2011
  • MP4
  • Marcelina Zawadzka prowadzi program "Projektanci na start". Modelkę i byłą Miss Polonię cieszą pozytywne opinie pod swoim adresem, które zbiera jako prowadząca. Zawadzka nie ma dziennikarskiego przygotowania, a z wykształcenia jest kosmetologiem. Wcielając się w rolę prezenterki może więc polegać wyłącznie na swojej intuicji.

    "Projektanci na start" to program emitowany przez telewizję Fox Life, w którym młodzi projektanci mody tworzą kreacje pod okiem ekspertów z branży. W show o zwycięstwo walczy dwunastu uczestników, a ich pracę ocenia jury w składzie: Aneta Kręglicka, Marek Straszewski i Mona Kinal. Program prowadzi Marcelina Zawadzka, była Miss Polonia.
     
    Dziwię się cały czas, że zbieram bardzo pozytywne opinie, gdzie tak naprawdę nie byłam ani profesjonalną prowadzącą, bo nie mam przygotowania aktorskiego, ani dziennikarskiego. Jestem kosmetologiem. To ogromny zaszczyt, że mogłam być prowadzącą, że dostałam taką szansę. Jestem prawdziwą sobą, taka Marcela – mówi modelka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Zwycięzca programu "Projektanci na start" pokaże swoją kolekcję podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi, otrzyma  kontrakt z Mostrami.pl, promocję na łamach magazynu InStyle oraz udział w 4-tygodniowym kursie mody w Mediolanie.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.