Newsy

Marcelina Zawadzka o roli prowadzącej "Projektanci na start": Zaskakują mnie pozytywne opinie na mój temat

2013-12-13  |  08:00
Mówi:Marcelina Zawadzka
Funkcja:Miss Polonia 2011
  • MP4
  • Marcelina Zawadzka prowadzi program "Projektanci na start". Modelkę i byłą Miss Polonię cieszą pozytywne opinie pod swoim adresem, które zbiera jako prowadząca. Zawadzka nie ma dziennikarskiego przygotowania, a z wykształcenia jest kosmetologiem. Wcielając się w rolę prezenterki może więc polegać wyłącznie na swojej intuicji.

    "Projektanci na start" to program emitowany przez telewizję Fox Life, w którym młodzi projektanci mody tworzą kreacje pod okiem ekspertów z branży. W show o zwycięstwo walczy dwunastu uczestników, a ich pracę ocenia jury w składzie: Aneta Kręglicka, Marek Straszewski i Mona Kinal. Program prowadzi Marcelina Zawadzka, była Miss Polonia.
     
    Dziwię się cały czas, że zbieram bardzo pozytywne opinie, gdzie tak naprawdę nie byłam ani profesjonalną prowadzącą, bo nie mam przygotowania aktorskiego, ani dziennikarskiego. Jestem kosmetologiem. To ogromny zaszczyt, że mogłam być prowadzącą, że dostałam taką szansę. Jestem prawdziwą sobą, taka Marcela – mówi modelka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Zwycięzca programu "Projektanci na start" pokaże swoją kolekcję podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi, otrzyma  kontrakt z Mostrami.pl, promocję na łamach magazynu InStyle oraz udział w 4-tygodniowym kursie mody w Mediolanie.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.