Mówi: | Marcelina Zawadzka |
Funkcja: | Miss Polonia 2011 |
Marcelina Zawadzka o roli prowadzącej "Projektanci na start": Zaskakują mnie pozytywne opinie na mój temat
"Projektanci na start" to program emitowany przez telewizję Fox Life, w którym młodzi projektanci mody tworzą kreacje pod okiem ekspertów z branży. W show o zwycięstwo walczy dwunastu uczestników, a ich pracę ocenia jury w składzie: Aneta Kręglicka, Marek Straszewski i Mona Kinal. Program prowadzi Marcelina Zawadzka, była Miss Polonia.
– Dziwię się cały czas, że zbieram bardzo pozytywne opinie, gdzie tak naprawdę nie byłam ani profesjonalną prowadzącą, bo nie mam przygotowania aktorskiego, ani dziennikarskiego. Jestem kosmetologiem. To ogromny zaszczyt, że mogłam być prowadzącą, że dostałam taką szansę. Jestem prawdziwą sobą, taka Marcela – mówi modelka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Zwycięzca programu "Projektanci na start" pokaże swoją kolekcję podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi, otrzyma kontrakt z Mostrami.pl, promocję na łamach magazynu InStyle oraz udział w 4-tygodniowym kursie mody w Mediolanie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.