Newsy

Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe

2024-10-14  |  06:16

Przed wokalistką dość intensywny czas. 15 listopada ukaże się kontynuacja albumu „Siniaki i cekiny”. Będzie można usłyszeć sześć nowych utworów. Margaret zdradza też, że trwają prace nad nowymi teledyskami. W związku z premierą nie zabraknie mocnych akcentów i zaskoczeń. Zimą z kolei artystka mieszkać będzie w jednym ze swoich ulubionych krajów.

– Zimę spędzam w Hiszpanii, bo jest to chyba jedyne miejsce w Europie, w którym w tym czasie świeci słońce, a wiosnę i lato oczywiście spędzam w Polsce. W Hiszpanii czuję się świetnie, uczę się też języka hiszpańskiego. Zaznaczę tylko, że ja nie porzuciłam mieszkania w Polsce, mieszkam w Polsce, bo jestem Polką, natomiast w Hiszpanii tylko pomieszkuję – mówi agencji Newseria Lifestyle Margaret.

Kiedy kończy się sezon letnich festiwali, koncertów plenerowych i innych wydarzeń artystycznych, wokalistka próbuje się nieco wyciszyć i oddać pracy twórczej.

– Okres jesienno-zimowy dla nas artystów jest okresem bardziej kreatywnym. Ja zazwyczaj piszę wtedy piosenki, komponuję muzykę i mogę to robić gdziekolwiek, nie potrzebuję żadnego szczególnego geograficznego położenia. Zresztą lubię też łączyć podróżowanie z pisaniem muzyki, więc w żaden sposób nie przeszkadzają mi podróże między dwoma krajami – zapewnia.

Jeśli mowa o projektach muzycznych, to w najbliższym czasie Margaret szykuje dla swoich fanów kilka niespodzianek.

– Kończę swój projekt „Siniaki i cekiny” wydaniem deluxe. 15 listopada wydajemy „Siniaki i cekiny” ciąg dalszy. Dodajemy sześć nowych numerów i to jest zakończenie tej historii. Wydarzą się jeszcze jakieś teledyski, będzie jeden bardzo mocny, mocna kolaboracja, mocny feat na tej końcówce, więc cieszę się. Ale też fajnie chyba, że te „Siniaki i cekiny” zamykam klamrą, bo czuję, że to mi otworzy drzwi na nowe – dodaje piosenkarka.

Album „Siniaki i cekiny” ukazał się 26 kwietnia tego roku. Podczas premiery artystka podkreślała, że jest on niezwykle bogaty w metafory. Płyta podzielona została na dwie części. „Siniaki” to mocny synth-pop, natomiast „Cekiny” to lata 80.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.