Mówi: | Margaret |
Funkcja: | wokalistka, blogerka modowa |
Margaret nagrywa nową płytę, która ukaże się w lutym
Do tej pory Margaret wydała jeden minialbum pod tytułem „All I Need”. Zawiera on hity „Thank You Very Much” oraz „Tell Me How Are Ya” i zadebiutował 30 lipca 2013 roku na 50. miejscu listy OLiS. Jednak młoda Polka zdecydowała się nie poprzestawać na tych kilku kompozycjach. Obecnie, wokalistka jest na ostatnim etapie nagrywania pierwszego, długogrającego albumu.
– Cały czas pracuję nad swoją nową płytą i myślę, że jej premiera odbędzie się w lutym. Wkrótce pojawi się też nowy teledysk do drugiego singla „Tell Me How Are Ya” – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, Margaret.
Piosenkarka zdradziła, że jej najnowszy album zostanie oparty o bardziej nowatorskie brzmienie.
– Nowa płyta będzie dużo nowocześniejsza. W dalszym ciągu stawiam na wpadające w ucho piosenki z chwytliwymi melodiami. Natomiast zmieni się nieco instrumentarium, będzie więcej elektronicznych dźwięków, chociaż w dalszym ciągu całość oscylować będzie w granicach popu – dodaje artystka.
Margaret, a właściwie Małogrzata Jamroży, największą popularność zdobyła dzięki utworowi „Thank You Very Much”, do którego teledysk nakręcił Chris Piliero, współpracujący m.in. z Britney Spears. Klip wywołał w sieci wiele kontrowersji. Wokalistka zagrała w nim dziewczynę wychowaną przez rodziców nudystów. Z powodu licznych scen nagości, wideo zostało usunięte z serwisu YouTube. Mimo problemów, teledysk oraz singiel cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, co zaowocowało nagrodą Eska Music Awards 2013 w kategorii „Najlepsze video”.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.