Newsy

Margaret nagrywa nową płytę, która ukaże się w lutym

2013-11-29  |  09:15
Mówi:Margaret
Funkcja:wokalistka, blogerka modowa
  • MP4
  • Margaret, blogerka modowa i piosenkarka, kończy prace nad nowym albumem. Druga pozycja w dyskografii Polki ma ukazać się na początku 2014 roku. Tytuł płyty na razie jest nieznany. Piosenkarka zapowiedziała jednak zmiany w stosunku do poprzedniego albumu.

    Do tej pory Margaret wydała jeden minialbum pod tytułem „All I Need”. Zawiera on hity „Thank You Very Much” oraz „Tell Me How Are Ya” i zadebiutował 30 lipca 2013 roku na 50. miejscu listy OLiS. Jednak młoda Polka zdecydowała się nie poprzestawać na tych kilku kompozycjach. Obecnie, wokalistka jest na ostatnim etapie nagrywania pierwszego, długogrającego albumu.

    – Cały czas pracuję nad swoją nową płytą i myślę, że jej premiera odbędzie się w lutym. Wkrótce pojawi się też nowy teledysk do drugiego singla „Tell Me How Are Ya” – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, Margaret.

    Piosenkarka zdradziła, że jej najnowszy album zostanie oparty o bardziej nowatorskie brzmienie.

    – Nowa płyta będzie dużo nowocześniejsza. W dalszym ciągu stawiam na wpadające w ucho piosenki z chwytliwymi melodiami. Natomiast zmieni się nieco instrumentarium, będzie więcej elektronicznych dźwięków, chociaż w dalszym ciągu całość oscylować będzie w granicach popu – dodaje artystka.

    Margaret, a właściwie Małogrzata Jamroży, największą popularność zdobyła dzięki utworowi „Thank You Very Much”, do którego teledysk nakręcił Chris Piliero, współpracujący m.in. z Britney Spears. Klip wywołał w sieci wiele kontrowersji. Wokalistka zagrała w nim dziewczynę wychowaną przez rodziców nudystów. Z powodu licznych scen nagości, wideo zostało usunięte z serwisu YouTube. Mimo problemów, teledysk oraz singiel cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, co zaowocowało nagrodą Eska Music Awards 2013 w kategorii „Najlepsze video”.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.