Mówi: | Margaret, wokalistka Krzysztof Szewczyk, prezenter, dziennikarz Wojciech Pijanowski, prezenter |
Margaret o programie z W. Pijanowskim i K. Szewczykiem: oni będą mnie uczyć swojego świata, a ja ich swojego
Wokalistka debiutuje w roli prowadzącej. Od września na antenie TVP1 będzie prowadzić program muzyczny „Retromania”. Jej partnerami będą Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczyk. Pierwszy odcinek nowego show już sobotę 26 września.
Nowy program na antenie TVP1 będzie nosić tytuł „Retromania”. W rolach prowadzących widzowie zobaczą Margaret oraz dwie legendy polskiej telewizji. Krzysztof Szewczyk przez kilka lat prowadził niezwykle lubiany przez telewidzów program „Wideoteka dorosłego człowieka”, a Wojciech Pijanowski zapisał się w pamięci Polaków jako gospodarz teleturnieju „Koło fortuny”.
– Ja robię tylko kawę, czyli jestem kawiarenką. Będziemy się nawzajem uczyć. Oni będą mnie uczyć swojego świata, a ja ich swojego – mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Program „Retromania” będzie przedstawiał anegdoty o życiu gwiazd sceny muzycznej oraz najnowsze teledyski. Klipy będą prezentowane w formie listy przebojów. Gospodarze show będą też prezentować widzom archiwalne nagrania muzyczne.
– Będzie bardzo dużo dobrej muzyki, będzie w związku z tą muzyką również dużo obyczajowości z nią związanej. Będą anegdoty, różne zaskoki i dużo nieprzewidzianych rzeczy, ponieważ wszystko będzie pod wodzą naszej szefowej – mówi Krzysztof Szewczuk.
Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczuk mają już za sobą doświadczenie wspólnej pracy. W latach 80. wraz z Włodzimierzem Zientarskim prowadzili na antenie TVP2 program rozrywkowy „Jarmark”. Między dziennikarzami a Margaret jest ponad 30 lat różnicy, wokalistka przyznaje, że nie zna programów, które tworzyli jej partnerzy z „Retromanii”.
– Margaret się jeszcze nie urodziła, jeszcze jej na świecie nie było, jak myśmy robili „Jarmark”, ale nauczy się czegoś, mam nadzieję – mówi Wojciech Pijanowski.
Program „Retromania” będzie można oglądać w każdą sobotę, o godz. 14:05, na antenie TVP1. Pierwszy odcinek 26 września.
Czytaj także
- 2024-07-19: Sztuczna inteligencja w nieodpowiednich rękach może stanowić poważne zagrożenie. Potrzebna jest większa świadomość twórców i użytkowników oraz twarde regulacje
- 2024-07-22: Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
- 2024-06-11: Młodzi przed trzydziestką odnoszą sukcesy w polskiej nauce. Setka najzdolniejszych otrzymała właśnie stypendia
- 2024-06-20: Trwają prace nad zmianami w programie szczepień przeciwko HPV. Na razie zaszczepiła się jedna piąta uprawnionych nastolatków
- 2024-06-26: Polski sektor kosmiczny rośnie w siłę. Niszą dla krajowych firm może być diagnoza, naprawa czy tankowanie satelitów na orbicie
- 2024-07-16: Na włączeniu komercyjnych projektów do programu Copernicus już korzystają polskie firmy. Jeszcze w tym roku na orbitę trafi największy polski układ optyczny EagleEye
- 2024-07-19: Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
- 2024-05-29: Katarzyna Dowbor: Kiedy odchodziłam z TVP, to była to taka rodzinna telewizja. Teraz to już jest porządna fabryka, ale ja się szybko przestawiłam
- 2024-06-05: Beata Tadla: „Pytanie na śniadanie” jest sporym wyzwaniem. Nawet przez sekundę nie zatęskniłam za swoim dawnym życiem zawodowym
- 2024-07-16: Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.