Newsy

Margaret przyznaje, że jest molem książkowym. Uwielbia "Lolitę" Nabokova.

2013-11-28  |  10:50
Mówi:Margaret
Funkcja:wokalistka, blogerka modowa
  • MP4
  • Wokalistka i blogerka modowa Margaret uwielbia czytać. Choć koncerty i praca w studiu nagraniowym pochłaniają jej ostatnio najwięcej czasu, to jednak artystka w nawet najbardziej zajętym dniu stara się znaleźć czas na ulubioną lekturę. Czytanie książek to dla niej nie tylko przyjemność, ale także sposób na odreagowanie stresu i jesienną chandrę.

    Kariera Margaret zaczęła się od bloga modowego, gdzie zamieszczała inspiracje najnowszymi trendami z wybiegów. Później zaczęła śpiewać. Teraz Małgosia Jamroży przyznaje się do kolejnej swojej pasji.

    – Uwielbiam czytać. Ostatnio troszkę nie mam na to czasu czasu. Natomiast uwielbiam czytać i jakbym nieraz mogła, to bym się zakopała pod kołdrą w łożku i spędziła tak te jesienne wieczory – mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Wokalistka zdradza, że książką, do której wraca najczęściej jest „Lolita” Vladimira Nabokova. Lista ulubionych lektur jest dużo dłuższa. Niewykluczone więc, że wkrótce na swoim blogu wokalistka będzie dzielić się nie tylko nowinkami muzycznymi i modowymi, ale także polecać dobre książki.

     

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.