Mówi: | Margaret |
Funkcja: | wokalistka, blogerka modowa |
Margaret przyznaje, że jest molem książkowym. Uwielbia "Lolitę" Nabokova.
Wokalistka i blogerka modowa Margaret uwielbia czytać. Choć koncerty i praca w studiu nagraniowym pochłaniają jej ostatnio najwięcej czasu, to jednak artystka w nawet najbardziej zajętym dniu stara się znaleźć czas na ulubioną lekturę. Czytanie książek to dla niej nie tylko przyjemność, ale także sposób na odreagowanie stresu i jesienną chandrę.
Kariera Margaret zaczęła się od bloga modowego, gdzie zamieszczała inspiracje najnowszymi trendami z wybiegów. Później zaczęła śpiewać. Teraz Małgosia Jamroży przyznaje się do kolejnej swojej pasji.
– Uwielbiam czytać. Ostatnio troszkę nie mam na to czasu czasu. Natomiast uwielbiam czytać i jakbym nieraz mogła, to bym się zakopała pod kołdrą w łożku i spędziła tak te jesienne wieczory – mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wokalistka zdradza, że książką, do której wraca najczęściej jest „Lolita” Vladimira Nabokova. Lista ulubionych lektur jest dużo dłuższa. Niewykluczone więc, że wkrótce na swoim blogu wokalistka będzie dzielić się nie tylko nowinkami muzycznymi i modowymi, ale także polecać dobre książki.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.