Newsy

Maria Sadowska pisze kolejne scenariusze filmowe i nagrywa płytę

2013-10-17  |  09:00

Maria Sadowska, jurorka show „The Voice of Poland” nie zwalnia tempa. Artystka w przerwach między programem nagrywa nową płytę i pisze kolejny scenariusz na film. Przyznaje, że taki natłok obowiązków jej nie przeszkadza.

Dla Marii Sadowskiej, występy w talent show to tylko część pracy, którą ma na co dzień. Gwiazda w rozmowie z agencją informacyjną Newseria
Lifestyle zdradziła, że intensywnie pracuje m.in. nad nowymi filmami.

W zasadzie powstały nawet trzy scenariusze. Na, który z nich uda się znaleźć pieniądze i który z nich zostanie skierowany do produkcji,
 to jest jeszcze wielka niewiadoma
– powiedziała Maria Sadowska. – Zanim w ogóle film powstanie, to niestety jest zawsze kilka lat, więc jesteśmy na etapie przygotowywania się do następnych produkcji.

Artystka w sumie nakręciła do tej pory 5 filmów, których była reżyserką ale i scenarzystką. Ostatni pt. „Dzień Kobiet” odniósł duży sukces.

Piosenkarka nagrywa również nową płytę.

Jest szansa, że się uda i płyta wyjdzie w przyszłym roku na wiosnę – zapowiada Sadowska.

Artystka nie zdradziła jeszcze szczegółów nowego krążka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.