Mówi: | Marta Szulawiak |
Funkcja: | uczestniczka „Top Model”, prezenterka stacji TLC |
Marta Szulawiak z „Top Model” będzie rozmawiać z prostytutkami. Dostała własny program w TLC
Znana z pierwszej edycji programu „Top Model” Marta Szulawiak znów zagości w nocnych klubach. Tym razem jednak nie zmusza jej do tego zła sytuacja materialna, lecz nagrania do programu, który będzie prowadziła w telewizji TLC. Spotka się w nim z osobami pracującymi w seks branży, które odsłonią przed nią kulisy swojej pracy i podzielą się osobistymi historiami.
„Seks – kup teraz” to program dokumentalny, który 20 sierpnia będzie miał swoją premierę w telewizji TLC. Widzowie będą mogli poznać prawdziwe oblicze polskiego seksbiznesu. Bohaterami będą osoby, które zdecydowały się na sprzedawanie swojego ciała. Pierwszy odcinek zostanie poświęcony tancerkom i prostytutkom, drugi opowie o panach do wynajęcia i ich klientkach.
– Zobaczymy różne historie – od kobiet pracujących na tzw. domówkach, po escort girl, które są bardzo ekskluzywnymi dziewczętami do towarzystwa i niekoniecznie uprawiają seks ze swoimi klientami. Co ważne, w programie pojawią się nie tylko kobiety, lecz także mężczyźni, którzy są tancerzami, striptizerami oraz męskimi prostytutkami i otwarcie mówią o swoim życiu. Poznamy też opowieść dziewczyny, która w wieku 16 lat została uprowadzona do Niemiec i zmuszona do pracy w nocnym klubie. Są to bardzo trudne historie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Szulawiak.
Szulawiak podkreśla, że wszystkie historie przedstawione w programie są prawdziwe. Przyznaje przy tym, że jej doświadczenia z pracy w nocnym klubie, do której przyznała się na castingu do „Top Model”, dawały jej bardzo mglisty pogląd na temat prostytucji i nocnego życia. Większość bohaterek programu sama wybrała taki sposób zarobku i jest z tego zadowolona.
– Przede wszystkim pokazujemy osoby, które są zadowolone z tego, co robią. Zarabiają duże pieniądze, nie mają z tym najmniejszych problemów, mają jakiś plan na swoje życie. Są też dziewczyny, które pozorują zadowolenie, choć ta praca ich aż tak nie satysfakcjonuje. Staramy się obalić stereotypowe postrzeganie dziewczyn, które są prostytutkami. Sama byłam przekonana, że noszą minispódniczki czy wyzywające, wulgarne stroje. Okazuje się, że to są zwykłe dziewczyny – podkreśla Marta Szulawiak.
Marta Szulawiak przy okazji przy okazji nagrywania programu „Seks - kup teraz” dla telewizji TLC poznała też internetową część seksbiznesu, z istnienia której nie zdawała sobie sprawy. Dzięki dostępowi do sieci bez problemu można się umówić na spotkanie we własnym domu lub skorzystać z usług prostytutki online, jeśli posiada się kamerę internetową. Marta Szulawiak podkreśla, że w programie stara się pokazać różne formy uprawiania prostytucji.
– Bohaterkami pierwszego odcinka są dziewczyny w różnym wieku. Najstarsza bohaterka ma prawie 70 lat i nadal jest w zawodzie. Dziewczyny same się określają, same różnie nazywają to, czym się trudnią. Jedna mówi, że jest prostytutką, inna mówi, że jest call girl, kolejna, że jest escort girl. W zależności od tego, ile pieniędzy zarabia, inaczej się nazywa. Jedne za numerek zarabiają 100 zł i to jest taka najniższa chyba stawka, ale są też takie, które dostają po kilkadziesiąt tysięcy, i one już są ekskluzywne – opowiada prowadząca program.
Marta Szulawiak dzięki udziałowi w pierwszej edycji „Top Model” szybko porzuciła swoją pracę w nocnym klubie w charakterze tancerki erotycznej. Od początku podkreślała, że zajęcie to wykonywała tylko dlatego, że było sposobem na szybkie zarobienie dość dużych pieniędzy.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Sprzedaż kart telemetrycznych M2M mocno przyspieszyła. Dzięki nim internet rzeczy wspiera cyfryzację firm
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nowe technologie
Artur Barciś: Od sztucznej inteligencji dowiedziałem się, że zmarłem na scenie. Dla niej jestem kompletnie nikim
Aktor nie ma wątpliwości, że sztuczna inteligencja będzie miała wpływ na zawody artystyczne, w tym aktorstwo, dubbing i lektorstwo. Zaznacza też, że może wprowadzać ludzi w błąd, bo na przykład kiedyś na jego temat wygenerowała nieprawdziwe informacje. Dlatego też podkreśla potrzebę stworzenia ram prawnych, aby chronić ludzi przed nieautoryzowanym używaniem ich wizerunku i tożsamości.
Gwiazdy
Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze
Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.
Handel
Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież
Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.