Mówi: | Martyna Wojciechowska, ambasadorka marki Pantene Agata Przybyła, kierownik marki Pantene |
Martyna Wojciechowska: nie ma nic piękniejszego w kobiecie niż siła i pewność siebie. One emanują w postaci piękna zewnętrznego
Siła kobiet tkwi w nas samych – uważa dziennikarka. Jej zdaniem determinacja do działania, motywacja do realizowania pasji oraz pewność siebie tworzą kobietę silną i prawdziwie piękną. Gwiazda TVN podkreśla, że jej sposób postrzegania kobiecości podziela marka Pantene, której została ambasadorką.
Martyna Wojciechowska od początku kariery zawodowej konsekwentnie zaprzecza stereotypom mówiącym o kobiecej słabości. Zaczynała jako dziennikarka motoryzacyjna w popularnym programie „Automaniak”, jednocześnie czynnie rozwijając pasję rajdową – brała udział m.in. w słynnym rajdzie Sahara-Dakar oraz Rajdzie Transsyberia. Jako trzecia Polka w historii zdobyła Koronę Ziemi, czyli siedem najwyższych gór każdego z kontynentów. Od 9 lat realizuje cykl programów podróżniczych „Kobieta na krańcu świata”, w ramach którego wyjeżdża w najbardziej oddalone zakątki świata. Jako dziennikarka, podróżniczka i pasjonatka motoryzacji od wielu lat inspiruje kobiety do działania i realizowania marzeń.
– Kobiety są piękne i silne. Prawdziwa siła jest w nas, niezależnie od tego, że czasem zdarza się nam o tym zapominać i właśnie od tego są też inne kobiety, żeby o tym przypominały i mówiły: Hej, prawdziwa siła jest w nas – mówi Martyna Wojciechowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda TVN jest przekonana, że siła kobiet to nie tylko kwestia sprawności fizycznej, lecz przede wszystkim osobowości: otwartości na ludzi i świat, ciągłej chęci podejmowania nowych wyzwań, walki o własne przekonania i marzenia. Źródłem owej siły jest wewnętrzna motywacja, odwaga i determinacja do osiągania wyznaczanych celów.
– Nie ma nic piękniejszego w kobiecie niż siła, pewność siebie, żadne zewnętrzne atrybuty tego nie zastąpią i to głębokie przekonanie, że to, co zdrowe, silne i piękne od wnętrza emanuje i że jest też tym pięknem, które postrzegamy jako piękno zewnętrzne – mówi Martyna Wojciechowska.
Dziennikarka podkreśla, że jej pogląd na kobiecą siłę podziela marka Pantene, dlatego postanowiła przyjąć propozycję współpracy w charakterze ambasadorki tej firmy. Marka zgodnie z nowym hasłem kampanii „Siła jest piękna” chce przekonać Polki, że tak samo jak siła charakteru człowieka płynie z jego środka, tak i zdrowie włosów zaczyna się w ich wnętrzu. Gwiazda TVN zaznacza, że marka Pantene zawsze kojarzyła jej się z lansowaniem nowoczesnej wizji kobiecości, dlatego możliwość współpracy z nią uznaje za wielki przywilej.
– Pantene prezentuje kobietę silną, odważną, niezależną, prezentuje kobiety piękne w swojej różnorodności, nie ma jednego, utartego wzorca i modelu, to jest wspaniałe – mówi Martyna Wojciechowska.
– Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że tak odważna, silna i piękna kobieta dołączyła do naszej kampanii. Martyna udowadnia, że nasza siła bierze się z wewnątrz – to jest prawda również w przypadku włosów, ponieważ tak samo jak siła charakteru człowieka płynie z jego środka, zdrowie włosów zaczyna się w ich wnętrzu – dodaje Agata Przybyła, kierownik marki Pantene.
Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że liczne podróże i związane z nimi ekstremalne warunki pogodowe nie wpływają pozytywnie na stan jej włosów, które często są przesuszone i szorstkie w dotyku. Ze względu na obowiązki zawodowe i wrodzoną potrzebę bycia w ciągłym ruchu, nie może jednak poświęcić dużo czasu na dbanie o włosy. Podczas wyjazdów również niemożliwe jest stosowanie wielu różnych szamponów i odżywek. Gwiazda potrzebuje więc produktów, które zapewnią bardzo dobry efekt pielęgnacyjny przy jednoczesnej oszczędności czasu.
– W moim przypadku to działa, od kilku tygodni testuję na sobie te produkty, bo miałam do nich dostęp wcześniej, niż pojawiły się na rynku, jestem bardzo zadowolona z efektu i co najważniejsze, nie potrzebuję na to więcej czasu niż do tej pory, a efekty są znacznie lepsze – mówi dziennikarka.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.