Newsy

Mateusz Gessler gospodarzem nowego programu stacji TVN. W "Drzewie marzeń" będzie pomagał dzieciom spełnić marzenia bliskich im osób

2017-09-01  |  06:41
Mówi:Mateusz Gessler
Funkcja:kucharz, restaurator, prezenter telewizyjny
  • MP4
  • Jako prowadzący nowy format "Drzewo marzeń" Mateusz Gessler odwiedzi kilka polskich szkół. Uczniów poprosi wymyślenie marzeń, które miałby spełnić. Co istotne, dzieci będą mogły podać nie własne pragnienia, a marzenia bliskich im osób np. członków rodziny lub przyjaciół. Restaurator zapowiada, że program obfitować będzie w emocje.

    Dużo empatii, dużo śmiechu i trochę płaczu. Zobaczymy fajne akcje, fajnych ludzi, znanych ludzi, zobaczymy jak dzieci myślą o nas – mówi Mateusz Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    W każdym odcinku restaurator wybierze trzy marzenia, którym pomoże się spełnić. Wśród pragnień tych znalazły się m.in. suknia ślubna dla cioci, spotkanie z dawno niewidzianą rodziną, remont ogródka babci oraz lot samolotem akrobacyjnym dla taty. W spełnianiu marzeń Mateusza Gesslera wspierać będą takie gwiazdy jak Izabela Janachowska i Jerzy Dudek.

    W każdym odcinku są trzy marzenia. Ja bardziej preferowałem głębsze, emocjonalne. Jest wiele takich, które spowodowały, że nie mogłem zasnąć – mówi restaurator.

    Mateusz Gessler nie ukrywa, że wiele marzeń wyrażonych przez dzieci mocno go zaskoczyło. Przyznaje też, że nie zawsze łatwo było zrealizować dziecięce życzenie, zwłaszcza gdy adresaci nie lubili niespodzianek.

    – Wszystko, co robiliśmy, robiliśmy w tajemnicy, w ukryciu. Każdy człowiek reagował inaczej, niektórzy reagowali bardzo ciekawie – mówi restaurator.

    Program "Drzewo marzeń" będzie można oglądać w każdą niedzielę na antenie telewizji TVN, o godzinie 18.00. Pierwszy odcinek stacja wyemituje w najbliższą niedzielę.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.