Newsy

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

2024-10-01  |  06:21

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

– Zmiana fryzury była związana z akcją charytatywną. Chodziło o wsparcie dzieci chorych onkologicznie i zbieranie włosów, które mają być przekazane na peruki dla nich – mówi agencji Newseria Lifestyle Monika Mrozowska.

Teraz aktorka chce postawić na intensywną pielęgnację włosów, a za jakiś czas chciałaby wrócić do wcześniejszej fryzury. Jak przyznaje, lubi mieć na głowie charakterystyczną burzę loków i taki image doskonale odzwierciedla jej bogatą osobowość.

– Na razie z początkiem września rozjaśniłam włosy, ale plan jest taki, żeby przez zimę je pozapuszczać – mówi.

Monika Mrozowska jest osobą niezwykle kreatywną i spełnia się na wielu płaszczyznach zawodowych. Tym razem wraz z projektantami przygotowuje specjalną kolekcję bielizny dla kobiet. Jak podkreśla, w tej kwestii bierze pod uwagę nie tylko najnowsze trendy, ale przede wszystkim kieruje się preferencjami pań.

– Przed wakacjami miałam przyjemność zacząć pracę nad nową kolekcją bielizny dla kobiet znanej marki. Mam nadzieję, że ta bielizna będzie fajnym elementem naszego ubioru dodającym pewności siebie. Bo przecież mimo że na co dzień jej nie widać, to ona może totalnie zmienić nam dzień. Czasami zakładamy byle co, ponieważ źle się czujemy, a czasami mamy ochotę wyglądać dobrze. A to ma być taka bielizna, w której nie tylko będziemy dobrze wyglądać, ale też będziemy się dobrze czuć. Ona jest bezszwowa i jest maksymalnie wygodna – tłumaczy.

Aktorka zachęca też do zapoznania się z pewnym ciekawym projektem, który jej zdaniem ma spory potencjał. Ona sama z ekscytacją czeka na kolejne odcinki.

– Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu bardziej youtubowo-instagramowego. Na razie mamy dopiero jeden odcinek za sobą, jeździmy po Warszawie, zapraszamy gości, odwiedzamy różne warszawskie restauracje i przy okazji testowania menu rozmawiamy o różnych rzeczach, na różne tematy, niekoniecznie związane z jedzeniem – dodaje Monika Mrozowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.