Mówi: | Monika Mrozowska |
Funkcja: | aktorka |
Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.
– Zmiana fryzury była związana z akcją charytatywną. Chodziło o wsparcie dzieci chorych onkologicznie i zbieranie włosów, które mają być przekazane na peruki dla nich – mówi agencji Newseria Lifestyle Monika Mrozowska.
Teraz aktorka chce postawić na intensywną pielęgnację włosów, a za jakiś czas chciałaby wrócić do wcześniejszej fryzury. Jak przyznaje, lubi mieć na głowie charakterystyczną burzę loków i taki image doskonale odzwierciedla jej bogatą osobowość.
– Na razie z początkiem września rozjaśniłam włosy, ale plan jest taki, żeby przez zimę je pozapuszczać – mówi.
Monika Mrozowska jest osobą niezwykle kreatywną i spełnia się na wielu płaszczyznach zawodowych. Tym razem wraz z projektantami przygotowuje specjalną kolekcję bielizny dla kobiet. Jak podkreśla, w tej kwestii bierze pod uwagę nie tylko najnowsze trendy, ale przede wszystkim kieruje się preferencjami pań.
– Przed wakacjami miałam przyjemność zacząć pracę nad nową kolekcją bielizny dla kobiet znanej marki. Mam nadzieję, że ta bielizna będzie fajnym elementem naszego ubioru dodającym pewności siebie. Bo przecież mimo że na co dzień jej nie widać, to ona może totalnie zmienić nam dzień. Czasami zakładamy byle co, ponieważ źle się czujemy, a czasami mamy ochotę wyglądać dobrze. A to ma być taka bielizna, w której nie tylko będziemy dobrze wyglądać, ale też będziemy się dobrze czuć. Ona jest bezszwowa i jest maksymalnie wygodna – tłumaczy.
Aktorka zachęca też do zapoznania się z pewnym ciekawym projektem, który jej zdaniem ma spory potencjał. Ona sama z ekscytacją czeka na kolejne odcinki.
– Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu bardziej youtubowo-instagramowego. Na razie mamy dopiero jeden odcinek za sobą, jeździmy po Warszawie, zapraszamy gości, odwiedzamy różne warszawskie restauracje i przy okazji testowania menu rozmawiamy o różnych rzeczach, na różne tematy, niekoniecznie związane z jedzeniem – dodaje Monika Mrozowska.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.