Mówi: | Natalia Siwiec |
Funkcja: | modelka |
Natalia Siwiec: Ani Lewandowskiej nie jest potrzebny udział w moim programie
– Myślę, że na pewno byłoby to bardzo ciekawe, gdybyśmy teraz zaczęły się wszędzie pojawiać razem i gdybyśmy planowały jakiś projekt. Na pewno wszyscy mieliby o czym pisać. Ania jest bardzo dobrym dietetykiem i czasami po prostu doradza mi w pewnych kwestiach i bardzo dużo pomogła mi w wielu rzeczach – wyjaśnia Natalia Siwiec w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Modelka podkreśla też, że wbrew doniesieniom mediów, jej i Anny Lewandowskiej nie łączy przyjaźń.
– Myślę, że pojawienie się Ani w moim programie, nie jest jej do niczego potrzebne. Oczywiście bardzo ją cenię i uwielbiam jako osobę, natomiast absolutnie nie mam takich planów – dodaje Natalia Siwiec.
Natalia Siwiec odniosła się także do krytyki jakiej ostatnio nie szczędzą Annie Lewandowskiej internauci. Krytykom nie podoba się przede wszystkim nadmierna obecność w mediach Lewandowskich, których prasa określa mianem „polskich Beckhamów”. Natalia Siwiec uważa, że fala krytyki wynika z zazdrości wobec osoby, która osiągnęła sukces.
– Jest straszna nagonka na Anię teraz, ona jest tak fajną dziewczyną i naprawdę robi ciekawe rzeczy. Faktycznie jest tak, że w Polsce się po prostu takich osób nie lubi – podkreśla Natalia Siwiec.
Anna Lewandowska jest absolwentką warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego, ukończyła dwa kierunki studiów: jest menadżerem sportu i specjalistą ds. żywienia. Sportem zajmuje się od trzynastego roku życia, ma na koncie kilkanaście medali, zdobytych indywidualnie i drużynowo, w karate tradycyjnym. Prowadzi blog, na którym dzieli się swoją wiedzą z zakresu zdrowego stylu życia. Od roku jest żoną napastnika reprezentacji Polski Roberta Lewandowskiego.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.