Newsy

Natalia Siwiec dostała pracę w telewizji

2013-10-24  |  09:35

Natalia Siwiec pracuje nad projektem telewizyjnym, którego efekty będzie można zobaczyć za kilka miesięcy. Modelka cieszy się z propozycji, tym bardziej, że już raz miała być prowadzącą – starała się o pracę w programie TVN "Na językach". Teraz jednak dopięła swojego i zrealizuje swoje marzenie o pracy przed kamerą.

– Właśnie rozpoczęłam prace nad swoim projektem telewizyjnym, z czego bardzo się cieszę. Zawsze chciałam to zrobić, spełniło się moje marzenie. Może nawet nie marzenie, ale życzenie – powiedziała Natalia Siwiec w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Modelka ma nadzieję, że jej praca będzie pozytywnie odebrana przez publiczność. Efekty będzie można oglądać 2-3 miesiące.

Natalia Siwiec zasłynęła podczas EURO 2012 - jej zdjęcie zrobione przypadkiem przez fotoreportera rozgrzało polskie i zagraniczne media. Modelka zaczęła dostawać mnóstwo propozycji.

– Nauczyłam się już troszeczkę filtrować niektóre wywiady spotkania, bo jeżeli bym wszystkiemu się poddała, to by nie starczyło mi doby na to, żeby zrobić wszystko. Dzisiaj wybieram sobie to, co chcę robić – zapewnia Natalia Siwiec.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.