Newsy

Natasza Urbańska przygotowuje kolekcje ubrań dla kilkuletnich dziewczynek. Inspiracją była córka

2015-07-14  |  06:55

Natasza Urbańska przyznaje, że pomysł na kolekcję Mini Muses pojawił się w momencie, kiedy jej 7-letnia córka zaczęła przymierzać ubrania z szafy mamy i domagać się takich samych w swoim rozmiarze. Zdaniem aktorki nie ma nic złego w tym, że dzieci interesują się modą i chcą wyglądać oryginalnie. W nowej kolekcji znajdą się stylowe spódniczki, sukienki i skórzane kurtki. Wszystko w rozmiarze XXS.

Letnią kolekcję Mini Muses poświęcamy naszym córkom, bo widzimy, że dziewczynki chcą wyglądać jak mamy. Kiedy jak zakładam ramoneskę, Kalinka też chce taką mieć. Jak zakładam plecioną spódniczkę, to ona też chce. I właśnie z myślą o naszych córkach postanowiłyśmy stworzyć taką alternatywę dla pań, które mają podobną sytuację w domu – mówi Natasza Urbańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Urbańska zapowiada, że jedna część kolekcji to będą dziecięce wersje ubrań dla dorosłych, a druga – rzeczy zaprojektowane specjalnie dla dziewczynek. Aktorka będzie się konsultować z innymi znanymi mamami, choćby z Moniką Zamachowską.

Zaprosimy nasze córki do pracowni, sprawdzimy, co im się najbardziej podoba. Zrobimy przymiarki na dziewczynach, zobaczymy, w czym się najlepiej czują i to pójdzie do produkcji. Myślę, że skradniemy serca niejednej mamie i niejednej córce – dodaje Natasza Urbańska.

Natasza Urbańska dołączyła do grona projektujących gwiazd blisko trzy lata temu. Kolekcje pod szyldem Muses tworzy wraz ze swoją stylistką Agnieszką Komornicką.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.