Newsy

Norbert Hawryluk: hejtuje szary Kowalski, z wielkim brzuchem, który nigdzie nie był i nic nie widział

2016-09-02  |  06:55

Wicemister Polski 2015 lubi konstruktywną krytykę, motywuje go ona bowiem do pracy nad sobą. Nie przejmuje się natomiast opiniami internetowych hejterów. Uważa, że hejterzy to zakompleksieni ludzie, którzy nie mają pojęcia o jego pracy i którymi kieruje zazdrość.

Norbert Hawryluk ma jasno wytyczone plany na przyszłość. Tytuł drugiego Wicemistera Polski 2015, który zdobył w listopadzie ubiegłego roku, otworzył przed nim nowe możliwości kariery w modelingu, które już wykorzystuje. Myśli o pracy na zagranicznych wybiegach, a w dalszej przyszłości widzi siebie w roli prezentera telewizyjnego.

– Robię swoje, lubię to robić, to jest moje życie, podążam taką drogą, jak chcę, i nie patrzę na innych – mówi Norbert Hawryluk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Model twierdzi, że w ciągu kilku ostatnich miesięcy spotkał się z krytyką ze strony internautów. Jego zdaniem konkursy takie jak Mister Polski wciąż są w Polsce postrzegane stereotypowo, a ich uczestników traktuje się jako osoby mało inteligentne, koncentrujące się wyłącznie na swoim wyglądzie. Wicemister Polski nie przejmuje się jednak internetowym hejtem.

– Krytykuje ten, co nic nie robi, szary Kowalski za komputerem, który jest w stanie tylko coś napisać, a sam z wielkim brzuchem i nie do końca z tym, co ma do powiedzenia, to może nas oceniać – mówi Norbert Hawryluk.

Wicemister Polski 2015 twierdzi, że lubi konstruktywną krytykę ze strony osób, które zawodowo osiągnęły więcej niż on. Takie słowa krytyki przyjmuje i analizuje, motywują go bowiem do dalszej pracy nad sobą.

– Nie przejmuję się, jeżeli słowa krytyki wypowiada przeciętny Kowalski, który tak naprawdę nigdzie nie był, nic nie widział i mało wie – mówi Norbert Hawryluk.

Mister Polski 2015 ma 22 lata i pochodzi ze Szczecina. Ma na swoim koncie tytuł Mistera Zachodniopomorskiego z 2013 roku oraz Wicemistera Wielkopolski z 2015 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.