Mówi: | Olga Buława |
Funkcja: | Miss Polski 2018 |
Olga Buława: Praca w telewizji jest wspaniała. Chciałabym poprowadzić program podróżniczy, mocno związany z moją pasją
Miss Polski 2018 podczas ostatniego roku nabrała doświadczenia w występowaniu przed kamerą i zobaczyła, na czym polega praca w telewizji. Olga Buława nie ukrywa, że była to dla niej fascynująca przygoda, która wiele ją nauczyła. Przyznaje, że gdyby w przyszłości pojawiła się możliwość poprowadzenia własnego programu, z pewnością skorzystałaby z takiej propozycji. Praca modelki, z którą również się zetknęła, choć interesująca, nie jest dla niej priorytetem i nie myśli o niej jako o przyszłym zawodzie.
– Nigdy nie byłam modelką. Uważam, że to piękny zawód, ale pozostawię go osobom, które się do tego nadają i mają odpowiednie warunki. Myślę, że zaczęcie kariery modelki w wieku 28 lat to jednak trochę za późno. Mimo to, podczas tego roku zdarzało mi się pozować do zdjęć, szłam nawet w trzech pokazach. Było to dla mnie ciekawe doświadczenie – mówi agencji Newseria Lifestyle Miss Polski 2018.
Gdy Olga Buława myśli o swojej przyszłości chętnie łączy ją z pracą w telewizji. Miss Polski 2018 otwarcie przyznaje, że od wygranej w konkursie miała okazję współtworzyć różne, ciekawe projekty. Podczas ich realizacji nabrała wprawy i zdobyła doświadczenie, które kiedyś chciałaby wykorzystać.
– Praca w telewizji to wspaniała rzecz. Podczas ostatniego roku mogłam trochę obyć się z występowaniem przed kamerą. Biorę udział w programie telewizyjnym, jestem jedną z bohaterek programu „No to lecę”, który opowiada o mojej pracy i o podróżach. Myślę, że praca w telewizji by mnie satysfakcjonowała. Natomiast jeszcze się nie pojawiła żadna propozycja – przyznaje.
Olga Buława nie ukrywa również, że gdyby sama miała wybrać tematykę programu, który chciałaby poprowadzić, zdecydowanie postawiłaby na podróże. To pozwoliłoby jej zwiedzać świat, rozwijać dotychczasowe pasje i poznawać nowe kraje. Miss Polski 2018 nie myślała jeszcze na czym miałby polegać taki projekt ani jaka miałaby być ewentualna formuła programu z jej udziałem. Wie jednak, że na wizji nie ma zamiaru nikogo naśladować. Choć ceni pracę Martyny Wojciechowskiej, nie chce jej kopiować.
– Myślę, że odpowiadałby mi program podróżniczy, mocno związany z moimi pasjami. Martyna Wojciechowska jest świetna. Jestem jej ogromną fanką, ale na pewno nie chciałabym jej podrabiać. Zrobiłabym to we własnym stylu – dodaje Olga Buława.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.