Newsy

Omenaa Mensah długo walczyła ze stresem przed kamerą

2013-11-29  |  09:30
Omenaa Mensah przyznaje, że długo nie mogła pokonać stresu związanego z pracą przed kamerą. Zapanowanie nad mową ciała oraz uporanie się z wstydem i nieśmiałością, to nie było dla niej łatwe zadanie. Teraz prezenterka swoimi doświadczeniami dzieli się z innymi. Prowadzi szkolenia dla dyrektorów firm, managerów i nauczycieli.

Warsztaty skierowane są do osób, dla których problemem są wystąpienia i zaprezentowanie się przed grupą innych osób. Uczy, co zrobić z rękami, jak powstrzymać drżący głos i jakich słów użyć, by przekonać do siebie odbiorców. W trakcie szkoleń, prezenterka zdradza tajniki autoprezentacji i pokazuje sposoby radzenie sobie ze stresem .

– Długo walczyłam ze stresem, zaczynając pracę w telewizji, więc chyba dokładnie wiem o czym mówię i to jest najfajniejsze. Bo najgorzej jest mówić o czymś, o czym się nie ma zielonego pojęcia, a ja naprawdę musiałam długo nad sobą pracować – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Omenaa Mensah.

Prezenterka współpracuje też z grupą innych szkoleniowców, przez co oferta warsztatów jest elastyczna i można ją dostosować do potrzeb różnych odbiorców. Jej zdaniem, takie szkolenia gwarantują sukces.

– Ponad 90 proc. przekazu, czyli tego, co trafia do naszych odbiorców to jest nasza mowa ciała. Tak naprawdę mogłabym teraz przestac mówić, a i tak jakiś komunikat będzie wysyłany. Oczywiście słowa są ważne, ale w gruncie rzeczy mowa ciała robi robotę – mówi prezenterka.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.