Newsy

Omenaa Mensah długo walczyła ze stresem przed kamerą

2013-11-29  |  09:30
Omenaa Mensah przyznaje, że długo nie mogła pokonać stresu związanego z pracą przed kamerą. Zapanowanie nad mową ciała oraz uporanie się z wstydem i nieśmiałością, to nie było dla niej łatwe zadanie. Teraz prezenterka swoimi doświadczeniami dzieli się z innymi. Prowadzi szkolenia dla dyrektorów firm, managerów i nauczycieli.

Warsztaty skierowane są do osób, dla których problemem są wystąpienia i zaprezentowanie się przed grupą innych osób. Uczy, co zrobić z rękami, jak powstrzymać drżący głos i jakich słów użyć, by przekonać do siebie odbiorców. W trakcie szkoleń, prezenterka zdradza tajniki autoprezentacji i pokazuje sposoby radzenie sobie ze stresem .

– Długo walczyłam ze stresem, zaczynając pracę w telewizji, więc chyba dokładnie wiem o czym mówię i to jest najfajniejsze. Bo najgorzej jest mówić o czymś, o czym się nie ma zielonego pojęcia, a ja naprawdę musiałam długo nad sobą pracować – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Omenaa Mensah.

Prezenterka współpracuje też z grupą innych szkoleniowców, przez co oferta warsztatów jest elastyczna i można ją dostosować do potrzeb różnych odbiorców. Jej zdaniem, takie szkolenia gwarantują sukces.

– Ponad 90 proc. przekazu, czyli tego, co trafia do naszych odbiorców to jest nasza mowa ciała. Tak naprawdę mogłabym teraz przestac mówić, a i tak jakiś komunikat będzie wysyłany. Oczywiście słowa są ważne, ale w gruncie rzeczy mowa ciała robi robotę – mówi prezenterka.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.