Mówi: | Daniel Jacob Dali |
Funkcja: | projektant mody |
Paris Hilton zamawia ubrania od polskiego projektanta. Są także przyjaciółmi.
Daniel Jacob Dali przyznał, że Paris Hilton nie jest już tylko jego klientką, ale bardzo bliską mu osobą. Zaczęło się od współpracy przy projektowaniu sukienek, a skończyło na przyjaźni.
– Paris to bardzo sympatyczna, wesoła i spontaniczna osoba, taka jak ja. Szalona, lubi się bawić do samego rana – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Daniel Jacob Dali, projektant mody.
Wiele spędzonych razem godzin, wspólne imprezy, podobne zainteresowania. Projektant mówi, że zna Paris „od podszewki”.
– Może zdradzę, lubi się napić shota, tak jak Polacy piją. To jest taki szczegół, którego nigdy nigdzie nie mówiłem – podkreśla polski projektant.
Daniel Jacob Dali utrzymuje bliskie kontakty z inną zagraniczną gwiazdą - Naomi Campbell. Ostatnio potwierdził, że była modelka rzeczywiście ma problemy z naturalnymi włosami i musi nosić sztuczną fryzurę.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.