Newsy

Paris Hilton zamawia ubrania od polskiego projektanta. Są także przyjaciółmi.

2013-11-06  |  09:40
Polski projektant mody – Daniel Jacob Dali przyjaźni się z Paris Hilton. Najpierw dziedziczka fortuny Hiltonów zachwyciła się jego projektami, teraz łączą ich już nie tylko zawodowe relacje. Często można ich spotkać na wspólnych imprezach w klubach na Ibizie.

Daniel Jacob Dali przyznał, że Paris Hilton nie jest już tylko jego klientką, ale bardzo bliską mu osobą. Zaczęło się od współpracy przy projektowaniu sukienek, a skończyło na przyjaźni.

– Paris to bardzo sympatyczna, wesoła i spontaniczna osoba, taka jak ja. Szalona, lubi się bawić do samego rana – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Daniel Jacob Dali, projektant mody.

Wiele spędzonych razem godzin, wspólne imprezy, podobne zainteresowania. Projektant mówi, że zna Paris „od podszewki”.

– Może zdradzę, lubi się napić shota, tak jak Polacy piją. To jest taki szczegół, którego nigdy nigdzie nie mówiłem – podkreśla polski projektant.

Daniel Jacob Dali utrzymuje bliskie kontakty z inną zagraniczną gwiazdą - Naomi Campbell. Ostatnio potwierdził, że była modelka rzeczywiście ma problemy z naturalnymi włosami i musi nosić sztuczną fryzurę.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.