Mówi: | Patrycja Wojnarowska |
Funkcja: | fotomodelka |
Newsy
Patrycja Wojnarowska dostała program w telewizji. Jedzie na misję do Afganistanu
2014-03-12 | 07:20
Patrycja Wojnarowska przygotowuje się do realizacji pierwszego autorskiego projektu telewizyjnego. Program będzie nosił tytuł „Wojna według Wojnarowskiej”. Kontrowersyjna fotomodelka, znana z odważnych stylizacji, tym razem zmierzy z trudnym tematem. Pokaże życie Polaków na misjach wojskowych w Afganistanie.
– Wraz z Danielem Wrocławkiem i Telewizją Warszawa robimy fascynujący, trochę niebezpieczny projekt. Jego główną bohaterką będę ja, jako osoba niezwiązana w jakikolwiek sposób z misją wojenną. Program ma za zadanie pokazać to, jak funkcjonują żołnierze, pracownicy obsługi medycznej, obsługi psychologicznej i pracownicy gastronomii na misjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Wojnarowska, fotomodelka.
W połowie kwietnia Patrycja Wojnarowska leci do Afganistanu na szkolenie wojskowe. Fotomodelka nie kryje satysfakcji z tego, że będzie mogła sprawdzić się jako dziennikarka, choć jak przyznaje – nie obyło się bez chwil zwątpienia.
– Trudno mi było przekonać do tego rodziców, dlatego że jeszcze mnie dodatkowo nastraszyli i byłam nawet bliska zrezygnowania. Ale jednak jest to na tyle ciekawe, że bardzo chcę to zrobić. Tym bardziej że jest to mój debiut telewizyjny i autorski projekt. Nie mogę się więc doczekać – mówi Patrycja Wojnarowska.
Fotomodelka zdaje sobie sprawę z tego, że realizacja takiego programu nie będzie łatwym zadaniem. Do wyjazdu Patrycja Wojnarowska musi się gruntownie przygotować, a na miejscu zachować szczególną ostrożność.
– Będę musiała mieć zrobionych siedem szczepionek. Wiem również, że muszę mieć cały czas na sobie hełm i kamizelkę kuloodporną. A jeżeli chodzi o wskazówki dotyczące tego, jak zachować się na wypadek jakiegoś niebezpieczeństwa, to wszystko mi wyjaśnią podczas tego trzydniowego kursu wojennego – dodaje Patrycja Wojnarowska.
Fotomodelka planuje też odwiedzić z kamerą Kosowo. Program trafi na antenę nadawanej w internecie Telewizji Warszawa prawdopodobnie po wakacjach.
Czytaj także
- 2024-12-16: Na przewlekłą chorobę nerek cierpi w Polsce 4,5 mln osób. Pacjenci apelują o szerszy dostęp do leczenia, które opóźnia dializy
- 2024-12-02: W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]
- 2024-12-02: M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
- 2024-11-28: Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
- 2024-12-09: Zaangażowanie północnokoreańskich żołnierzy eskaluje konflikt w Ukrainie. Europosłowie wzywają do większej współpracy obronnej w UE
- 2024-11-27: Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-26: Maciej Rock: „Halo tu Polsat” to bardzo trudny program. Jesteśmy przed kamerami przez trzy godziny i cały czas musimy zachować energię
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.