Newsy

Patrycja Wojnarowska dostała program w telewizji. Jedzie na misję do Afganistanu

2014-03-12  |  07:20
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    Patrycja Wojnarowska przygotowuje się do realizacji pierwszego autorskiego projektu telewizyjnego. Program będzie nosił tytuł „Wojna według Wojnarowskiej”. Kontrowersyjna fotomodelka, znana z odważnych stylizacji, tym razem zmierzy z trudnym tematem. Pokaże życie Polaków na misjach wojskowych w Afganistanie.  

    Wraz z Danielem Wrocławkiem i Telewizją Warszawa robimy fascynujący, trochę niebezpieczny projekt. Jego główną bohaterką będę ja, jako osoba niezwiązana w jakikolwiek sposób z misją wojenną. Program ma za zadanie pokazać  to, jak funkcjonują żołnierze, pracownicy obsługi medycznej, obsługi psychologicznej i pracownicy gastronomii na misjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Wojnarowska, fotomodelka.

    W połowie kwietnia Patrycja Wojnarowska leci do Afganistanu na szkolenie wojskowe. Fotomodelka nie kryje satysfakcji z tego, że będzie mogła sprawdzić się jako dziennikarka, choć jak przyznaje – nie obyło się bez chwil zwątpienia.

    Trudno mi było przekonać do tego rodziców, dlatego że jeszcze mnie dodatkowo nastraszyli i byłam nawet bliska zrezygnowania. Ale jednak jest to na tyle ciekawe, że bardzo chcę to zrobić. Tym bardziej że jest to mój debiut telewizyjny i autorski projekt. Nie mogę się więc doczekać – mówi Patrycja Wojnarowska. 

    Fotomodelka zdaje sobie sprawę z tego, że realizacja takiego programu nie będzie łatwym zadaniem. Do wyjazdu Patrycja Wojnarowska musi się gruntownie przygotować, a na miejscu zachować szczególną ostrożność.

    Będę musiała mieć zrobionych siedem szczepionek. Wiem również, że muszę mieć cały czas na sobie hełm i kamizelkę kuloodporną. A jeżeli chodzi o wskazówki dotyczące tego, jak zachować się na wypadek jakiegoś niebezpieczeństwa, to wszystko mi wyjaśnią podczas tego trzydniowego kursu wojennego – dodaje Patrycja Wojnarowska.

    Fotomodelka planuje też odwiedzić z kamerą Kosowo. Program trafi na antenę nadawanej w internecie Telewizji Warszawa prawdopodobnie po wakacjach.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć