Mówi: | Paulina Krupińska |
Funkcja: | fotomodelka |
Paulina Krupińska wspiera fundację opiekującą się nieuleczalnie chorymi dziećmi
Paulina Krupińska wzięła udział w charytatywnej sesji zdjęciowej. Jej fotografia znajdzie się w kalendarzu, z którego dochód zostanie przeznaczony na wsparcie fundacji zajmującej się nieuleczalnie chorymi dziećmi. Miss Polonia miło wspomina pracę przy sesji i zapewnia, że chciałaby częściej brać udział w podobnych wydarzeniach.
Paulina Krupińska wzięła udział w sesji zdjęciowej do kalendarza na 2015 rok „Bohater kontra bohater”. Pomysłodawcą akcji jest Fundacja „Pomóż im” z Białegostoku, która od kilku lat opiekuje się nieuleczalnie chorymi dziećmi z terenu całego województwa podlaskiego. Oprócz Miss Polonia 2012 roku na zdjęciach w kalendarzu będzie można zobaczyć m.in. Pawła Małaszyńskiego, Agustina Egurrolę, Miśka Koterskiego, Macieja Musiała, Adama Zdrójkowskiego, Natalię Kukulską, Jarosława Kuźniara, Wojciecha Mazolewskiego i Maję Sablewską. Gwiazdom partnerowały dzieci z hospicjum prowadzonego przez białostocką fundację. Każdy uczestnik sesji wcielał się w inną postać z bajki.
– Byłam myszką, a chłopczyk, który będzie ze mną na zdjęciach, był Draculą. Taką małą myszką, którą on ciągnie za ogonek. To będzie fajny kalendarz, z ciekawą grafiką wymyśloną przez fotografkę. Autorką zdjęć jest Marta Wojtal. Pomysł na takie zaaranżowanie zdjęć przyszedł już na sesji. Dobrze, że to nie była taka zwyczajna sesja, w trakcie której stanęliśmy wszyscy, a potem rozeszliśmy się do domu, tylko że każdy z nas dostał rolę, że zostaliśmy zaangażowani aktorsko do tego projektu – mówi Paulina Krupińska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Stylizacji sesji podjęła się Zofia Ślotała, ubrań użyczył Robert Kupisz, a fryzurami zajął się Maciej Wróblewski. Premiera kalendarza odbędzie się 22 listopada podczas koncertu na dużej scenie Opery i Filharmonii Podlaskiej. Uroczystą premierę, po której zostanie przeprowadzona licytacja m.in. dwóch podpisanych przez gwiazdy egzemplarzy, poprowadzi Dorota Gardias. Paulina Krupińska przyznaje, że sesja z podopiecznymi białostockiej fundacji była bardzo przyjemna i chciałaby móc częściej brać udział w tego typu wydarzeniach.
– Jeżeli chodzi o akcje charytatywne, kampanie społeczne czy edukacyjne, to mówię im wielkie tak. Ostatnio wzięłam jeszcze udział w kampanii społecznej Słoik Lifestyle „Zachowaj Dystans”. Bierze w niej udział taki młody chłopak, który wymyślił ten projekt, i ja jako rodowita warszawianka, bo urodziłam się w Warszawie i wspieram słoiki, które nie poruszają się tak sprawnie po warszawskich ulicach jak my. Poza tym mieszkam tu, ale mam rodziców, którzy mieszkają pod Warszawą, i też przywożę do domu słoiki – mówi Paulina Krupińska.
Praca z dziećmi nie jest dla Pauliny Krupińskiej nowością. Modelka z wykształcenia jest bowiem pedagogiem – skończyła studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W 2004 zwyciężyła w konkursie Foto Models Poland, a w 2012 roku zdobyła tytuł Miss Polonia. Gwiazda znana jest z powściągliwości, z jaką wypowiada się na temat swojego życia prywatnego. Twierdzi, że prywatność jest jej azylem i nie zamierza opowiadać w mediach o swoich związkach. Nie zdradza też tego, co łączy ją i Sebastiana Karpiela-Bułeckę.
– Nigdy nie komentowałam swojego życia prywatnego, dlatego już próbowano mi wiele różnych sytuacji przypisać. Nadal pozostanę jednak w tych kwestiach powściągliwa i nie będę komentować – mówi Paulina Krupińska.
Modelka przez kilka lat była w związku z Tadeuszem Bachledą-Curuś, starszym bratem znanej aktorki Alicji Bachledy-Curuś. Niedawno poinformowała jednak media o zakończeniu tej relacji. Jak donoszą media obecnie Krupińska związana jest z wokalistą Sebastianem Karpielem-Bułecką. Po raz pierwszy para pokazała się publicznie razem podczas ślubu Rozalii Mancewicz. Miss Polonia nie chce zdradzać szczegółów swojego nowego związku, zapewnia jednak, że jest bardzo szczęśliwa.
Czytaj także
- 2025-07-16: Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce
- 2025-05-27: Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami
- 2025-03-31: W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat
- 2025-03-13: Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych
- 2025-03-05: KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
- 2025-02-25: Trwa nabór wniosków do programu dopłat do elektryków. Bez zmiany systemu podatków może być krótkotrwałym mechanizmem wsparcia rynku
- 2025-02-04: Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
- 2025-01-16: Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
- 2024-12-23: Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
- 2024-11-28: Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.