Newsy

Piotr Rubik przygotowuje widowisko dla dzieci. Ma wziąć w nim udział jego córka.

2013-11-12  |  08:40
Piotr Rubik pracuje nad nowym projektem muzycznym. Będzie on nietypowy, bo wszystkie utwory powstają z myślą o najmłodszych i przez najmłodszych będą wykonywane. W koncertach weźmie udział być może nawet Helenka córka kompozytora. Próby ruszą wiosną.

Inspiracją i motywacją do nowych kompozycji są dla Piotra Rubika jego dwie córeczki: pięcioletnia Helena i półroczna Alicja. Starsza ma już za sobą udany debiut sceniczny. Razem z tatą zaśpiewała skomponowaną specjalnie dla niej, „Piosenkę dla Helenki”. Praca z dziećmi tak bardzo spodobała się Rubikowi, że postanowił pójść krok dalej.

– Będzie to duży koncert dla dzieci, w którym występują dzieci i ja nimi dyryguję. Mam nadzieję, że mi się uda go zrealizować, bo utwór jest już gotowy.  – mówi Piotr Rubik w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Kompozytor przyznaje, że w dzieciach drzemie olbrzymi potencjał i talent, który trzeba rozwijać. Sam od siódmego roku życia uczył się grać na wiolonczeli. Praca z najmłodszymi to dla niego wyzwanie, ale i przyjemność.

– Na pewno będzie to bardzo miła współpraca. Tak naprawdę próby się dopiero zaczną na wiosnę – informuje Piotr Rubik.

Premierowy koncert odbędzie się w Sali Kongresowej w Warszawie. Kompozytor planuje też trasę koncertową po Polsce.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.