Mówi: | Natalia Siwiec (modelka); Zofia Ślotała (stylistka); Łukasz Jemioł (projektant); Marta Wierzbicka (aktorka); Edyta Olszówka (aktorka); Anna Wendzikowska (dziennikarka); Ada Szulc (wokalistka); Dorota Gardias (prezenterka) |
Polskie gwiazdy są uzależnione od korzystania z telefonu
Gwiazdy kochają gadżety i nie wyobrażają sobie już bez nich życia. Bezkonkurencyjne są smartfony, dzięki którym gwiazdy błyskawicznie wrzucają na swoje profile najnowsze zdjęcia i najważniejsze informacje.
Natalia Siwiec zdradza, że jest wręcz uzależniona od smartfona. Dla niej jest to najlepszy gadżet, jaki został kiedykolwiek wymyślony.
– Cały czas jest gdzieś pod ręką. Właściwie jest przydatny w każdej sytuacji. Jeżeli mamy jakieś pytanie – możemy zapytać „Wujka Google”, jeżeli chcemy zrobić zdjęcie – też wyciągamy smartfona – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, Natalia Siwiec.
Z kolei stylistka, Zosia Ślotała przyznaje, że w torebce – oprócz portfela i kosmetyków, zawsze ma słuchawki. Dzięki nim może słuchać muzyki w każdym miejscu i o każdej porze.
– Muzyka towarzyszyła mi przez całe życie od dziecka, uwielbiałam tańczyć do tej muzyki, śpiewać, mimo że totalnie nie mam głosu ale sobie zawsze coś tam podśpiewuje. Jest to coś, co inspiruje, od rana napędza pozytywną energią. Bardzo dużo rozmawiam też przez telefon, dlatego słuchawki są niezbędne do tego, by bezpiecznie prowadzić auto – zapewnia Zosia Ślotała.
Łukasz Jemioł nie ukrywa, że również podąża za wszelkimi nowinkami technologicznymi.
– Telefonu używam non stop, ładuje go trzy razy dziennie. Rzeczywiście tablet też jest takim sprzętem, który używam na co dzień – przyznaje Łukasz Jemioł, projektant mody.
Z kolei Marta Wierzbicka stara się dyskretnie łączyć nałóg z gadżeciarstwem.
– Mój elektroniczny papieros i telefon – to są moje nieodłączne atrybuty. Non stop sięgam do mojego telefonu, do internetu i różnych portali. Niestety uzależnienie bierze górę – zdradza Marta Wierzbicka.
Edyta Olszówka dołącza do grona tych gwiazd, które nie wyobrażają sobie już życia bez telefonu z dodatkami funkcjami i aplikacjami.
– Ja sobie nie mogę wyobrazić, jak ja kiedyś żyłam bez telefonu, a ja pamiętam te czasy, kiedy telefonu nie było. A z drugiej strony ja
bardzo cenię wolność i mnie gdzieś tam bardzo przeszkadza takie chodzenie na smyczy i bycie cały czas na sygnał, chociaż to bardzo ułatwia życie – przyznaje aktorka.
Anna Wendzikowska z telefonem nie potrafi się rozstać nawet wyjeżdżając na urlop. Ale lista jej ulubionych gadżetów jest dużo dłuższa.
– Ostatnio takim niezbędnym gadżetem okazało się, że jest dla mnie nawigacja w samochodzie. Jak chodzę na siłownię to potrzebuję iPada. Dopiero jak tych gadżetów zabraknie to się okazuje, jak bardzo jestem do niech przywiązana – mówi Anna Wendzikowska.
Grono uzależnionych od telefonu zamyka Ada Szulc.
– Jak naładuję sobie przez noc 100% baterii, to już gdzieś w okolicach godziny 11 zaczyna mi się wyładowywać. Telefon to jest przedłużenie ręki. Nie mogę żyć bez niego – mówi wokalistka Ada Szulc.
Natomiast Dorocie Gardias – z racji tego, że jest świeżo upieczoną mamą, w ostatnich tygodniach bardzo przydaje się elektroniczna niania.
– Dobrze mieć teraz sprzęt, który szybko działa, jest intuicyjny. To pomaga w życiu – podkreśla Dorota Gardias.
Być może dlatego, niemal wszystkie gwiazdy tak chętnie korzystają za zaproszeń producentów sprzętu elektronicznego, którzy podczas specjalnych gali prezentują najnowocześniejsze gadżety. To dla nich doskonała okazja, by zapoznać się z nowinkami technologicznymi.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.