Newsy

Polskie gwiazdy są uzależnione od korzystania z telefonu

2013-11-15  |  10:25
Mówi:Natalia Siwiec (modelka); Zofia Ślotała (stylistka); Łukasz Jemioł (projektant); Marta Wierzbicka (aktorka); Edyta Olszówka (aktorka); Anna Wendzikowska (dziennikarka); Ada Szulc (wokalistka); Dorota Gardias (prezenterka)
  • MP4
  • Gwiazdy kochają gadżety i nie wyobrażają sobie już bez nich życia.  Bezkonkurencyjne są smartfony, dzięki którym gwiazdy błyskawicznie wrzucają na swoje profile najnowsze zdjęcia i najważniejsze informacje.

    Natalia Siwiec zdradza, że jest wręcz uzależniona od smartfona. Dla niej jest to najlepszy gadżet, jaki został kiedykolwiek wymyślony.

    Cały czas jest gdzieś pod ręką. Właściwie jest przydatny w każdej sytuacji. Jeżeli mamy jakieś pytanie możemy zapytać „Wujka Google”, jeżeli chcemy zrobić zdjęcie też wyciągamy smartfona – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, Natalia Siwiec.

    Z kolei stylistka, Zosia Ślotała przyznaje, że w torebce – oprócz portfela i kosmetyków, zawsze ma słuchawki. Dzięki nim może słuchać muzyki w każdym miejscu i o każdej porze.

    –  Muzyka towarzyszyła mi przez całe życie od dziecka, uwielbiałam tańczyć do tej muzyki, śpiewać, mimo że totalnie nie mam głosu ale sobie zawsze coś tam podśpiewuje. Jest to coś, co inspiruje, od rana napędza pozytywną energią.  Bardzo dużo rozmawiam też przez telefon, dlatego słuchawki są niezbędne do tego, by bezpiecznie prowadzić auto – zapewnia Zosia Ślotała.

    Łukasz Jemioł nie ukrywa, że również podąża za wszelkimi nowinkami technologicznymi.

    – Telefonu używam non stop, ładuje go trzy razy dziennie. Rzeczywiście tablet też jest takim sprzętem, który używam na co dzień – przyznaje Łukasz Jemioł, projektant mody.

    Z kolei Marta Wierzbicka stara się dyskretnie łączyć nałóg z gadżeciarstwem.

    Mój elektroniczny papieros i telefon to są moje nieodłączne atrybuty. Non stop sięgam do mojego telefonu, do internetu i różnych portali. Niestety uzależnienie bierze górę – zdradza Marta Wierzbicka.

    Edyta Olszówka dołącza do grona tych gwiazd, które nie wyobrażają sobie już życia bez telefonu z dodatkami funkcjami i aplikacjami.

    Ja sobie nie mogę wyobrazić, jak ja kiedyś żyłam bez telefonu, a ja pamiętam te czasy, kiedy telefonu nie było. A z drugiej strony ja
    bardzo cenię wolność i mnie gdzieś tam bardzo przeszkadza takie chodzenie na smyczy i bycie cały czas na sygnał, chociaż to bardzo ułatwia życie
    –  przyznaje aktorka.

    Anna Wendzikowska z telefonem nie potrafi się rozstać nawet wyjeżdżając na urlop. Ale lista jej ulubionych gadżetów jest dużo dłuższa.

    Ostatnio takim niezbędnym gadżetem okazało się, że jest dla mnie nawigacja w samochodzie. Jak chodzę na siłownię to potrzebuję iPada. Dopiero jak tych gadżetów zabraknie to się okazuje, jak bardzo jestem do niech przywiązana –  mówi Anna Wendzikowska.

    Grono uzależnionych od telefonu zamyka Ada Szulc.

    Jak naładuję sobie przez noc 100% baterii, to już gdzieś w okolicach godziny 11 zaczyna mi się wyładowywać. Telefon to jest przedłużenie ręki. Nie mogę żyć bez niego – mówi wokalistka Ada Szulc.

    Natomiast Dorocie Gardias – z racji tego, że jest świeżo upieczoną mamą, w ostatnich tygodniach  bardzo przydaje się elektroniczna niania.

    Dobrze mieć teraz sprzęt, który szybko działa, jest intuicyjny. To pomaga w życiu – podkreśla Dorota Gardias.

    Być może dlatego, niemal wszystkie gwiazdy tak chętnie korzystają za zaproszeń producentów sprzętu elektronicznego, którzy podczas specjalnych gali prezentują najnowocześniejsze gadżety. To dla nich doskonała okazja, by zapoznać się z nowinkami technologicznymi.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.