Newsy

"Przepis na życie" skłonił Polki do mówienia o seksie

2013-11-25  |  08:20

Edyta Olszówka zżyła się z postacią Poli w "Przepisie na życie". Zdaniem aktorki, grana przez nią postać złamała pewne stereotypy, stała się inspiracją dla wielu kobiet i skłoniła do otwartych rozmów o swoich potrzebach. Wczoraj widzowie obejrzeli ostatni odcinek tego serialu.

Postać Poli z "Przepisu na życie" nie jest typem "szarej myszki". Bohaterka otwarcie mówi o seksie, obala stereotypy o kobietach w Polsce i na pewno nie jest poprawna politycznie. Przełamuje tabu, tak jak kiedyś w USA "Seks w Wielkim Mieście".

– Polski coraz częściej mówią o seksie, o sobie, o swoich potrzebach. Pokazujemy, że nie jest do końca tak, że jak już jest samica alfa, to już musi być bardzo zimna. Jest tak, że ona też ma jakieś emocje – mówi Edyta Olszówka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Pola to serialowa przyjaciółka głównej bohaterki, Anki. Jest specjalistką do spraw HR, podchodzi do pracy profesjonalnie i nigdy nie traci głowy. Ma za sobą dwa nieudane małżeństwa, preferuje związki bez zobowiązań. Zawsze na szpilkach, zawsze w pełnym makijażu, idealna w każdym calu i jest w stanie zawrócić w głowie każdemu.

– Tę rolę napisała Agnieszka Pilaszewska. Myślę, że mam bardzo dużo szczęścia, że tak wspaniała aktorka napisała dla mnie tak piękną rolę – mówi Olszówka.

"Przepis na życie" emitowany był od marca 2011 roku w TVN. Miał 5 sezonów.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.