Newsy

Rafał Brzozowski nagra świąteczny przebój

2013-11-07  |  08:20
Rafał Brzozowski, piosenkarz znany dzięki przebojowi „Tak Blisko”, szykuje świąteczną niespodziankę dla swoich fanów. Wokalista nagra utwór bożonarodzeniowy. Do piosenki powstaje też teledysk.

Prace nad nowym utworem są już w końcowej fazie. Ekipa Brzozowskiego czeka już tylko na zimowa aurę, bo to od uzależnia nakręcenie teledysku.

– Kompozycja jest już prawie gotowa. Będzie ona materiałem kolędowym. Teraz pozostaje czekać tylko na śnieg. Jeżeli nie pojawi się on w Polsce za szybko, trzeba będzie wyjechać, aby dokręcić teledyski – mówi Brzozowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Utwór stworzył Marek Kościkiewicz z Filipem Siejką. Wokalista zdradził, że na tę piosenkę natknął się przypadkiem.

– Piosenka została napisana kilka lat temu. Ja natomiast natknąłem się na nią przypadkowo. Było to wtedy, gdy przesłuchiwaliśmy z Markiem materiał na nową płytę. Powiedziałem wtedy do niego, że to będzie fantastyczny, świąteczny hit – opowiada Brzozowski.

Artysta dodaje, że od początku chciał, żeby był to utwór bardzo optymistyczny i ma nadzieję, że to właśnie będzie kluczem do sukcesu tej piosenki.

– Będziemy próbowali ją nagrać w stylu lat 80. oraz nawiązać do przeszłości. Ma ona bardzo miłe przesłanie i prawdopodobnie wywoła u niejednego słuchacza uśmiech oraz radość. Święta to czas zadumy, ale i optymizmu. Chciałbym, aby ten utwór zagościł w sercach publiczności na dłużej. Ma na to ogromne szanse, bo już od jakiegoś czasu, na naszych antenach radiowych, nie było tak ładnej i pogodnej piosenki – stwierdza.

Do tej pory Rafał Brzozowski wydał jeden album pt. „Tak blisko”. Jego premiera miała miejsce w sierpniu 2012 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.