Mówi: | Rafał Brzozowski |
Funkcja: | wokalista |
Rafał Brzozowski nagra świąteczny przebój
Prace nad nowym utworem są już w końcowej fazie. Ekipa Brzozowskiego czeka już tylko na zimowa aurę, bo to od uzależnia nakręcenie teledysku.
– Kompozycja jest już prawie gotowa. Będzie ona materiałem kolędowym. Teraz pozostaje czekać tylko na śnieg. Jeżeli nie pojawi się on w Polsce za szybko, trzeba będzie wyjechać, aby dokręcić teledyski – mówi Brzozowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Utwór stworzył Marek Kościkiewicz z Filipem Siejką. Wokalista zdradził, że na tę piosenkę natknął się przypadkiem.
– Piosenka została napisana kilka lat temu. Ja natomiast natknąłem się na nią przypadkowo. Było to wtedy, gdy przesłuchiwaliśmy z Markiem materiał na nową płytę. Powiedziałem wtedy do niego, że to będzie fantastyczny, świąteczny hit – opowiada Brzozowski.
Artysta dodaje, że od początku chciał, żeby był to utwór bardzo optymistyczny i ma nadzieję, że to właśnie będzie kluczem do sukcesu tej piosenki.
– Będziemy próbowali ją nagrać w stylu lat 80. oraz nawiązać do przeszłości. Ma ona bardzo miłe przesłanie i prawdopodobnie wywoła u niejednego słuchacza uśmiech oraz radość. Święta to czas zadumy, ale i optymizmu. Chciałbym, aby ten utwór zagościł w sercach publiczności na dłużej. Ma na to ogromne szanse, bo już od jakiegoś czasu, na naszych antenach radiowych, nie było tak ładnej i pogodnej piosenki – stwierdza.
Do tej pory Rafał Brzozowski wydał jeden album pt. „Tak blisko”. Jego premiera miała miejsce w sierpniu 2012 roku.
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-08-21: Rafał Zawierucha: Bardzo się ekscytuję udziałem w „Tańcu z gwiazdami” i już nie mogę się doczekać odcinków na żywo. Lubię tańce klasyczne, ale nieco obawiam się szybkich
- 2024-09-06: Rafał Zawierucha: Kocham remonty i nadzorowanie wszystkiego. Wspaniale sprawdzam się w dyrygowaniu i rozdzielaniu obowiązków
- 2024-06-11: Pola elektromagnetyczne nie stwarzają ryzyka dla ludzi. Poziomy promieniowania są znacznie poniżej limitów
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
- 2024-06-24: Przepisy dotyczące tzw. nowej żywności nie nadążają za tempem badań. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów opracowanych w laboratoriach
- 2024-05-20: Rafał Zawierucha: Remontuję teraz nowe, wreszcie duże mieszkanie. Do tego trzeba mieć anielską cierpliwość
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.