Newsy

Rafał Jonkisz: zadbana kobieta to coś bezcennego

2016-08-23  |  06:50

Dla Rafała Jonkisza kobieta atrakcyjna to przede wszystkim kobieta dbająca o siebie. Mister Polski 2015 twierdzi, że uroda to sprawa drugorzędna. Patrząc na dziewczynę, zwraca bowiem uwagę przede wszystkim na to, czy jest ona zadbana.

Rafał Jonkisz twierdzi, że stara się nie dzielić kobiet na ładne i brzydkie. Zapewnia, że tym, na co zwraca uwagę, patrząc na kobietę nie jest jej uroda, lecz dbałość o siebie. Zdaniem Mistera Polski 2015 każda kobieta powinna przywiązywać wagę do swojego wyglądu i dbać o siebie.

 To jest główne kryterium. Nie tylko dla mnie, dla wszystkich facetów chyba. Jest to moment, w którym możemy określić, czy kobieta jest atrakcyjna. Pierwsze, co się rzuca w oczy, to właśnie to, czy kobieta jest zadbana – mówi Rafał Jonkisz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Model podkreśla, że na dalszych etapach relacji z kobietą kieruje się już innymi kryteriami. Liczy się dla niego wówczas coś więcej niż ciało i aparycja kobiety. Niemniej jednak pierwsze, co przyciąga jego uwagę, to zadbany wygląd.

– Twierdzę tak od zawsze, mam nadzieję, że jeszcze długo będę tak uważał, zadbana kobieta to coś bezcennego – mówi Rafał Jonkisz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.