Mówi: | Rafał Maślak |
Funkcja: | model |
Rafał Maślak o swoim programie „Randka z Maślakiem”: zrobiłem coś dobrego i spełniłem się zawodowo
Rafał Maślak nie miał problemu z nawiązaniem bliższych relacji z żadną z dziewczyn w programie „Randka z Maślakiem”, mimo że każda była w innym wieku. Mister Polski powiedział, że wiek nigdy nie miał dla niego znaczenia. Jest także dumny, że udało mu się zrealizować przedsięwzięcie, i ma poczucie, że zrobił coś dobrego. Każdej z bohaterek sprawił radość, sam zaś, występując w programie, spełnił się zawodowo.
– Nigdy nie miałem problemu z wiekiem kobiet, zawsze lubiłem przebywać w gronie pań. To, że dziewczyna jest starsza czy młodsza, to dla mnie jest tylko odnośnik czasowy. Musimy określać swój wiek poprzez liczbę, a to, jaki mamy zegar biologiczny w nas, to zupełnie co innego. Dlatego te wszystkie dziewczyny są dla mnie w jednakowym wieku – mówi Rafał Maślak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Mister Polski towarzyszył dziewczynie podczas studniówki, kolejną zabrał na imprezę z gwiazdami, inną na tor kartingowy. Obecnie jest w trakcie kręcenia ostatniego odcinka.
– To była niesamowita przygoda i bardzo duże wyzwanie w moim życiu. Spotkałem niesamowite bohaterki. Jeżeli widzę szczęście tych dziewczyn, a widzę, to jestem podwójnie usatysfakcjonowany. Cieszę się, że udało mi się zrobić coś dobrego, że spełniam się zawodowo i jeszcze mogę komuś pomóc – wyznaje Rafał Maślak.
„Randka z Maślakiem” emitowana jest od 24 marca w stacji Polsat Café. W każdym odcinku Rafał Maślak stara się spełnić marzenie wybranej bohaterki.
Czytaj także
- 2025-05-13: Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku
- 2025-05-21: Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
- 2025-05-12: Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
- 2025-06-03: Zaufanie do UE deklaruje 58 proc. Polaków. Większość Europejczyków postrzega ją jako stabilne miejsce na tle niespokojnego świata
- 2025-04-28: Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy
- 2025-04-18: Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem
- 2025-04-23: Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
- 2025-04-07: Księża zgłaszają duże poczucie zagrożenia. Połowa badanych doświadczyła agresji w ostatnim roku
- 2025-05-08: Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze
- 2025-04-07: Duże zmiany w globalnym handlu. Polska może stracić nawet 0,43 proc. PKB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.