Newsy

Rafał Maślak zabiera swojego psa do pracy

2015-03-11  |  06:50

Rafał Maślak na sesję zdjęciową do kobiecego pisma „EksMagazyn” zabrał swojego psa Tequilę, a zdjęcia z backstage'u z pupilem w objęciach trafiły do mediów. Mister Polski przyznał, że zabrał psa, bo nie miał co z nim zrobić. Zwierzę jest mu bardzo bliskie i to nie pierwszy raz, kiedy towarzyszy w pracy zawodowej Mistera Polski.

Psa dostałem od mojej dziewczyny dawno temu, bardzo się zżyliśmy. Mamy taki układ, że kto ma więcej czasu, to się nią zajmuje. Tequila bardzo lubi jeździć samochodem i jest inteligentna. Umie masę tricków, np. obracać się, stać na dwóch łapkach, siedzieć tak jak surykatka. To jej się samo wzięło, nie tresowałem jej – opowiada Rafał Maślak.

Pies jest rasy west highland white terrier, a imię dla pupila wybrała dziewczyna Mistera Polski. Do Seulu, gdzie Rafał Maślak przygotowywał się do konkursu Mister International, Tequila nie pojechała.

W show-biznesie oprócz Rafała Maślaka do pracy psa chętnie zabierała również Edyta Herbuś, Joanna Jabłczyńska oraz Kora.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.