Newsy

Rafał Maślak zabiera swojego psa do pracy

2015-03-11  |  06:50

Rafał Maślak na sesję zdjęciową do kobiecego pisma „EksMagazyn” zabrał swojego psa Tequilę, a zdjęcia z backstage'u z pupilem w objęciach trafiły do mediów. Mister Polski przyznał, że zabrał psa, bo nie miał co z nim zrobić. Zwierzę jest mu bardzo bliskie i to nie pierwszy raz, kiedy towarzyszy w pracy zawodowej Mistera Polski.

Psa dostałem od mojej dziewczyny dawno temu, bardzo się zżyliśmy. Mamy taki układ, że kto ma więcej czasu, to się nią zajmuje. Tequila bardzo lubi jeździć samochodem i jest inteligentna. Umie masę tricków, np. obracać się, stać na dwóch łapkach, siedzieć tak jak surykatka. To jej się samo wzięło, nie tresowałem jej – opowiada Rafał Maślak.

Pies jest rasy west highland white terrier, a imię dla pupila wybrała dziewczyna Mistera Polski. Do Seulu, gdzie Rafał Maślak przygotowywał się do konkursu Mister International, Tequila nie pojechała.

W show-biznesie oprócz Rafała Maślaka do pracy psa chętnie zabierała również Edyta Herbuś, Joanna Jabłczyńska oraz Kora.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.