Newsy

Rafał Maślak zabiera swojego psa do pracy

2015-03-11  |  06:50

Rafał Maślak na sesję zdjęciową do kobiecego pisma „EksMagazyn” zabrał swojego psa Tequilę, a zdjęcia z backstage'u z pupilem w objęciach trafiły do mediów. Mister Polski przyznał, że zabrał psa, bo nie miał co z nim zrobić. Zwierzę jest mu bardzo bliskie i to nie pierwszy raz, kiedy towarzyszy w pracy zawodowej Mistera Polski.

Psa dostałem od mojej dziewczyny dawno temu, bardzo się zżyliśmy. Mamy taki układ, że kto ma więcej czasu, to się nią zajmuje. Tequila bardzo lubi jeździć samochodem i jest inteligentna. Umie masę tricków, np. obracać się, stać na dwóch łapkach, siedzieć tak jak surykatka. To jej się samo wzięło, nie tresowałem jej – opowiada Rafał Maślak.

Pies jest rasy west highland white terrier, a imię dla pupila wybrała dziewczyna Mistera Polski. Do Seulu, gdzie Rafał Maślak przygotowywał się do konkursu Mister International, Tequila nie pojechała.

W show-biznesie oprócz Rafała Maślaka do pracy psa chętnie zabierała również Edyta Herbuś, Joanna Jabłczyńska oraz Kora.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.