Newsy

Rewolucja w życiu i muzyce Michała Wiśniewskiego

2013-11-28  |  07:10
Mówi:Michał Wiśniewski
Funkcja:wokalista
  • MP4
  • Lider grupy Ich Troje, Michał Wiśniewski, powraca z całkowicie zaskakującym, autorskim materiałem. Nowy album wokalisty ma być ponownym otwarciem w jego karierze. Tytuł płyty – „La Revolucion” – jest nawiązaniem do zmian, jakie zaszły w życiu osobistym artysty.

    Obecnie, wydaje się, że po kryzysie w życiu artysty nie ma już śladu. Wiśniewski zdołał uporać się z większością problemów finansowych i osobistych, mimo że jak sam przyznawał, sięgnął dna. Postanowił także dokonać ważnych dla siebie zmian.

    Piosenkarz dokonał rewolucyjnej metamorfozy, co widać w jego wyglądzie oraz słychać na jego najnowszej płycie.

    Za produkcję krążka Wiśniewskiego odpowiedzialny jest Jarosław „Jasiu” Kidawa, wcześniej współpracujący m.in. z Feel oraz LemON. Wiśniewski nie ukrywa, że płyta wyjątkowo mu się podoba.

    – 15 nowych, bardzo fajnych kawałków. Rzadko mówię tak o swoich kompozycjach, ale te takie są. Na płycie usłyszeć można kilka gatunków muzycznych od romantycznych ballad po piosenki zahaczające o punk i muzykę taneczną. Można powiedzieć, że ta płyta jest tak dobra właśnie dzięki rewolucji – dodaje Wiśniewski.

    Piosenkarz nie chciał stworzyć jednostajnej płyty. Dlatego też na krążku pojawiły się odniesienia do kilku gatunków muzycznych. Wiśniewskiemu nie przeszkadza w żaden sposób przeskakiwanie pomiędzy kilkoma stylistykami.

    – Dla mnie płyta byłaby nudna, gdyby była taka sama od A do Z. Marek Niedźwiecki użył kiedyś takiego określenia jak „sfabularyzowanym pop”, który ma powiązania z musicalem. Myślę, że w tym się czuję najlepiej i nie ma dla mnie różnicy, czy jest w tym więcej swingu czy punku – zdradza agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, piosenkarz.

    Płytę promuje singiel „Piosenka jak Pocałunek”, ale to nie on jest ulubionym numerem Wiśniewskiego. Swojego faworyta piosenkarz jednak nie zdradza.

    – O ulubionym utworze zabroniła mówić mi żona. Mogę jednak polecić słuchaczom inne utwory, takie jak „Piosenka jak pocałunek” oraz jeszcze „Jestem wściekły” – stwierdza wokalista.

    Na płycie Wiśniewskiego gościnnie pojawiła się Agata Wyszyńska – znana z programu „X Factor” oraz z pierwszej edycji „Bitwy na głosy” gdzie występowała w zwycięskiej drużynie Piotra Kupichy. Wokalistka miała także epizod w „Szansie na sukces”. Na „La Revolucion” zaśpiewała z Wiśniewskim w duecie, a także solo w utworach „Wybuchnij” oraz „Uwierz we mnie”.

    – Agatka swego czasu wykopała mnie z programu „Bitwa na głosy”, a teraz przewrotnie pojawiła się na mojej płycie. Śpiewamy niezłe duety, a prawdziwym skarbem są solowe kompozycje Agaty – przekonuje artysta.

    Sama wokalistka jest niezwykle zadowolona ze współpracy z Wiśniewskim.

    – Jestem wokalistką, która się realizuje m.in. na płycie Michała Wiśniewskiego. Współpraca z jego ekipą to sama przyjemność – opowiada Wyszyńska.

    Ostatnim projektem Michała Wiśniewskiego była płyta stworzona wraz z Andrzejem Wawrzyniakiem pod tytułem „ Sweterek część 1, czyli 13 postulatów w sprawie rzeczywistości”. Ostatnim albumem Wiśniewskiego z formacją Ich Troje był krążek „Ósmy obcy pasażer” z 2008 roku.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Konsument

    Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

    Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

    Teatr

    Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

    Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.