Mówi: | Michał Wiśniewski |
Funkcja: | wokalista |
Rewolucja w życiu i muzyce Michała Wiśniewskiego
Lider grupy Ich Troje, Michał Wiśniewski, powraca z całkowicie zaskakującym, autorskim materiałem. Nowy album wokalisty ma być ponownym otwarciem w jego karierze. Tytuł płyty – „La Revolucion” – jest nawiązaniem do zmian, jakie zaszły w życiu osobistym artysty.
Obecnie, wydaje się, że po kryzysie w życiu artysty nie ma już śladu. Wiśniewski zdołał uporać się z większością problemów finansowych i osobistych, mimo że jak sam przyznawał, sięgnął dna. Postanowił także dokonać ważnych dla siebie zmian.
Piosenkarz dokonał rewolucyjnej metamorfozy, co widać w jego wyglądzie oraz słychać na jego najnowszej płycie.
Za produkcję krążka Wiśniewskiego odpowiedzialny jest Jarosław „Jasiu” Kidawa, wcześniej współpracujący m.in. z Feel oraz LemON. Wiśniewski nie ukrywa, że płyta wyjątkowo mu się podoba.
– 15 nowych, bardzo fajnych kawałków. Rzadko mówię tak o swoich kompozycjach, ale te takie są. Na płycie usłyszeć można kilka gatunków muzycznych od romantycznych ballad po piosenki zahaczające o punk i muzykę taneczną. Można powiedzieć, że ta płyta jest tak dobra właśnie dzięki rewolucji – dodaje Wiśniewski.
Piosenkarz nie chciał stworzyć jednostajnej płyty. Dlatego też na krążku pojawiły się odniesienia do kilku gatunków muzycznych. Wiśniewskiemu nie przeszkadza w żaden sposób przeskakiwanie pomiędzy kilkoma stylistykami.
– Dla mnie płyta byłaby nudna, gdyby była taka sama od A do Z. Marek Niedźwiecki użył kiedyś takiego określenia jak „sfabularyzowanym pop”, który ma powiązania z musicalem. Myślę, że w tym się czuję najlepiej i nie ma dla mnie różnicy, czy jest w tym więcej swingu czy punku – zdradza agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, piosenkarz.
Płytę promuje singiel „Piosenka jak Pocałunek”, ale to nie on jest ulubionym numerem Wiśniewskiego. Swojego faworyta piosenkarz jednak nie zdradza.
– O ulubionym utworze zabroniła mówić mi żona. Mogę jednak polecić słuchaczom inne utwory, takie jak „Piosenka jak pocałunek” oraz jeszcze „Jestem wściekły” – stwierdza wokalista.
Na płycie Wiśniewskiego gościnnie pojawiła się Agata Wyszyńska – znana z programu „X Factor” oraz z pierwszej edycji „Bitwy na głosy” gdzie występowała w zwycięskiej drużynie Piotra Kupichy. Wokalistka miała także epizod w „Szansie na sukces”. Na „La Revolucion” zaśpiewała z Wiśniewskim w duecie, a także solo w utworach „Wybuchnij” oraz „Uwierz we mnie”.
– Agatka swego czasu wykopała mnie z programu „Bitwa na głosy”, a teraz przewrotnie pojawiła się na mojej płycie. Śpiewamy niezłe duety, a prawdziwym skarbem są solowe kompozycje Agaty – przekonuje artysta.
Sama wokalistka jest niezwykle zadowolona ze współpracy z Wiśniewskim.
– Jestem wokalistką, która się realizuje m.in. na płycie Michała Wiśniewskiego. Współpraca z jego ekipą to sama przyjemność – opowiada Wyszyńska.
Ostatnim projektem Michała Wiśniewskiego była płyta stworzona wraz z Andrzejem Wawrzyniakiem pod tytułem „ Sweterek część 1, czyli 13 postulatów w sprawie rzeczywistości”. Ostatnim albumem Wiśniewskiego z formacją Ich Troje był krążek „Ósmy obcy pasażer” z 2008 roku.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.