Newsy

Robert Leszczyński ufarbuje sobie włosy w kolorach tęczy

2013-12-02  |  11:45
Mówi:Robert Leszczyński
Funkcja:dziennikarz, krytyk muzyczny
  • MP4
  • Robert Leszczyński chce zamanifestować swój sprzeciw wobec chuligaństwa, które miało miejsce 11 listopada. Zapowiada, że ufarbuje włosy w kolorach tęczy. Jego zdaniem, barwna konstrukcja na Placu Zbawiciela to był najważniejszy symbol Warszawy. Celowe jej podpalenie to akt wandalizmu i nie można przejść obok niego obojętnie. 
     
    Robert Leszczyński znany jest ze swoich kontrowersyjnych poglądów i odważnych wypowiedzi.  Tym razem dziennikarz zdecydował
    się na gest w pewien sposób symboliczny – chce ufarbować włosy w kolorach tęczy.

    Ja tę fryzurę chcę zrobić na jeden, dwa albo trzy dni. Chcę przypominać i pokazać ludziom, jak ważna rzecz się stała. To nie jest żaden zarodnik zarazy. To była przepiękna rzecz, która była w centrum Warszawy i dwa dni przed spaleniem powiedziałem w telewizji, że jest to najważniejszy symbol Warszawy, który mi się najpiękniej kojarzy. Piękniej niż Pałac Kultury i Stadion Narodowy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, Robert Leszczyński.

    Dziennikarz twierdzi, że nie chce prowokować,  tylko pokazać, że solidaryzuje się z mieszkańcami Warszawy i powiedzieć głośne „NIE” chuligańskim wybrykom.

    Mam nadzieję, że do wszystkich Polaków dotrze to, co się tam tak naprawdę stało, co symbolizowała ta tęcza. Ona nie symbolizowała żadnego homoseksualizmu, była za to bliska bardzo wielu młodym ludziom – dodaje Robert Leszczyński.

    Robert Leszczyński nie może pogodzić się z tym, że po raz kolejny bezmyślnie zniszczono konstrukcję, która była efektem wspólnej pracy ponad tysiąca osób.

    Jest zrobiona przez dzieci, przez osoby bezrobotne. Była robiona w różnych dziwnych miejscach, takich jak Centrum Nauki Kopernik, gdzie ludzie przychodzili w wolnych chwilach i robili te kwiatki, bo tęcza jest z kwiatków. I celowe podpalenie tęczy oraz pogonienie straży pożarnej, która dostała kamieniami, jest rzeczą tak symboliczną, że należy ją co jakiś czas przypominać – tłumaczy Robert Leszczyński

    Prezydent Warszawy zapowiedziała, że tęcza zostanie odbudowana. Nowa instalacja będzie kosztować kilkadziesiąt tysięcy złotych.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.