Newsy

Roma Gąsiorowska otwiera szkołę aktorską

2013-11-26  |  09:00
Roma Gąsiorowska najbliższy rok chce poświęcić przede wszystkim na prowadzenie szkoły aktorskiej, która powstała w ramach inicjatywy rozwoju artystycznego i duchowego What A Mystique Place. Docelowo WAMP ma być ośrodkiem, w którym będą się odbywać także warsztaty i zajęcia z jogi. W planach jest również otwarcie kawiarni i butiku z projektami aktorki.

Dla Romy Gąsiorowskiej, absolwentki krakowskiej PWST, otwarcie szkoły aktorskiej jest naturalną konsekwencją jej zawodowego rozwoju, a wręcz misją. Przygotowując warsztaty, aktorka czerpie z własnych doświadczeń i dzieli się z uczniami metodą wypracowaną przez siebie na przestrzeni lat.

– Odpowiedziałam sobie podczas tej całej mojej drogi zawodowej na wiele pytań, tworząc tym samym pewną metodę aktorską, opartą na doświadczeniach moich mistrzów, pedagogów. Kiedy prowadziłam warsztaty z młodymi ludźmi przekonałam się, że ta metoda rzeczywiście daje efekt – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kontakt z adeptami sztuki aktorskiej daje Gąsiorowskiej satysfakcję. Odkrywanie młodych talentów stało się jej drugą pasją.

Z powodu natłoku obowiązków projekt WAMP napotkał pewne problemy realizacyjne. Gąsiorowska tłumaczy, że przyszły rok planuje poświęcić przede wszystkim pracy nad szkołą. Na pozostałe inicjatywy WAMP będziemy musieli poczekać co najmniej rok.

– Zbieram ludzi, którzy będą mogli ze mną to tworzyć. Chcę to zrobić na jeszcze większą skalę i stworzyć takie miejsce, które będzie ważnym ośrodkiem rozwoju na mapie Warszawy – mówi Roma Gąsiorowska.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.