Newsy

Romans Kamilli Baar i Bartosza Opani na ekranach kin w styczniu

2013-12-09  |  08:00
Komedia „Wkręceni” trafi na ekrany kin już w styczniu 2014 roku. Film opowiada historię trójki przyjaciół omyłkowo wziętych za kogoś, kim nie są. Jedną z głównych ról zagrała Kamilla Baar, która przyznaje, że na planie bawiła się doskonale.

Bohaterami „Wkręconych” są trzej przyjaciele ze Śląska, grani przez Piotra Adamczyka, Bartosza Opanię i Pawła Domagałę. Mężczyźni tracą pracę w lokalnej fabryce i postanawiają ostatnie pieniądze wydać na szalony wypad do Warszawy. W trakcie podróży zostają omyłkowo wzięci za kogoś, kim nie są.

Kamilla Baar w filmie wciela się w postać ambitnej dziennikarki lokalnej telewizji, która uważa, że powinna pracować w CNN.

– To bardzo śmieszna komedia, dobrze bawiliśmy się na planie. Najwięcej scen gram z Bartkiem Opanią. Zawsze można na niego liczyć, jeśli chodzi o abstrakcyjny humor, który na mniej najbardziej działa – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktorka.

Baar podkreśla, że „Wkręceni” to film zdominowany przez męskich bohaterów, w którym kobiety grają wspaniałą, dopełniającą rolę. Obraz w reżyserii Piotra Wereśniaka („Och Karol 2”, „Nie kłam, kochanie”) będzie miał premierę w styczniu 2014 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.