Newsy

Staszek Karpiel-Bułecka: W „Twoja twarz brzmi znajomo” najtrudniejsza jest charakteryzacja. To przez moją góralską aparycję

2019-02-25  |  06:17

Do domu ze sceny, praca, praca, praca i nagrywka – tak wygląda życie wokalisty, odkąd dołączył do ekipy nowej edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”. Twierdzi, że praca na planie programu nie jest łatwa, zdjęcia i próby trwają bowiem nawet kilkanaście godzin dziennie. Niedogodności rekompensuje jednak dobra atmosfera panująca wśród uczestników i producentów. Za największe wyzwanie artysta uważa konieczność wcielenia się w postać kobiecą.  

11. edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” można oglądać na antenie telewizji Polsat od soboty 23 lutego. W tym sezonie w muzycznym show bierze udział osiem gwiazd: Elżbieta Romanowska, Iga Krefft, Kamil Pawelski („Ekskluzywny Menel”), Kazimierz Mazur, Antek Smykiewicz, Marta Wiejak, Katarzyna Dąbrowska i Stanisław Karpiel-Bułecka. Wokalistka nie ukrywa, że nie jest to łatwe zadanie, praca na planie pochłania bowiem wiele godzin – próby i zdjęcia zaczynają się często o 5.00, a kończą nawet o 23.00.

– Długo trwa też nasza charakteryzacja, bo to jest po 5 godzin siedzenia na krześle. A przy góralskiej aparycji nie jest to łatwa rzecz. To jest najtrudniejsza rzecz tego programu, jak się okazało – mówi Stanisław Karpiel-Bułecka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalista nie ma wątpliwości, że czeka go jeszcze wiele pracy i sporo ciężkich chwil, zwłaszcza że tegoroczna edycja „Twoja twarz brzmi znajomo” liczy o dwa odcinki więcej niż poprzednie. Podkreśla jednak, że wszelkie niewygody rekompensuje świetna ekipa produkująca program, zarówno jeśli chodzi o gwiazdy, jak i obsługę techniczną. Jego zdaniem dzięki dobrej atmosferze na planie wszyscy mają więcej energii i chęci do działania. Wie jednocześnie, że będą się zdarzały gorsze momenty i spięcia między ludźmi.

– Bo różnie bywa, ludzie są zmęczeni, przegrzewają się styki, mamy dużo pracy i dużo skumulowanych odcinków, które nagrywamy między sobą i to powoduje zmęczenie i przy zmęczeniu wiadomo, co jest, różnie bywa – mówi Stanisław Karpiel-Bułecka.

Artysta nie ma też wątpliwości, że w czasie udziału w „Twoja twarz brzmi znajomo” czeka go jeszcze wiele niespodzianek. Dużym zaskoczeniem i wyzwaniem może się okazać przede wszystkim postać kobieca, w którą będzie musiał się wcielić. Na razie produkcja nie zdecydowała jeszcze, którą ze znanych wokalistek wybierze.

– To będzie taka też trudna rzecz dla mężczyzny, bo przede wszystkim chodzenie na obcasach, nie wiem jeszcze, jaką suknię nam założą, oby takowych nie było – mówi Stanisław Karpiel-Bułecka.

Wokalista jest fanem zespołu Dżem i przypuszcza, że poradziłby sobie, wcielając się w postać Ryśka Riedla. Wie już jednak, że często oczekiwania nie mają pokrycia w rzeczywistości – w poprzednich edycjach programu wielokrotnie okazywało się, że uczestnicy ponosili porażkę, mimo że świetnie czuli się w danej roli. Scena brutalnie weryfikowała ich muzyczne sympatie.

– Dlatego się nie nastawiam, nie myślę o tym, kogo chciałbym mieć, jakieś tam pomysły rzucamy, a resztę wszystko losujemy. Co wypadnie, to jest i to śpiewamy. Jak już wiemy, że mamy to zaśpiewać, nie mamy innego wyjścia – mówi Stanisław Karpiel-Bułecka.

Program „Twoja twarz brzmi znajomo” można oglądać na antenie telewizji Polsat w każdą sobotę o godzinie 22:10.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.