Newsy

Tamara Gonzalez Perea: od premiery „Królowe second-handów” przybyło mi 10 tys. fanów

2017-10-23  |  06:57

Blogerka została gospodynią własnego programu telewizyjnego. Jest zachwycona pracą z kamerą i nie ukrywa dumy, że format „Królowe second-handów” został stworzony specjalnie z myślą o niej. Gwiazda przyznaje też, że program już zyskał uznanie widzów, grono jej fanów powiększyło się bowiem o blisko 10 tys. osób.

„Królowe second-handów” to pierwsza rodzima produkcja stacji Lifetime Polska, która zadebiutowała na antenie 10 października. Jest to reality show poświęcone tematyce modowej. Zadaniem uczestniczek jest skompletowanie jak najciekawszych stylizacji z ubrań zdobytych w sklepach z używaną odzieżą, w czym wspiera je prowadząca program Tamara Gonzalez Perea. W każdym odcinku do rywalizacji stają dwie panie, które muszą się zmieścić w podanym czasie oraz dopasować tworzoną stylizację do zadanego wcześniej tematu.

– Chcemy pokazać, że styl nie ma nic wspólnego z metką, z budżetem, za to ma wiele wspólnego ze znajomością własnej sylwetki i ze znajomością siebie, bo zanim znajdziemy swój styl, musimy się nauczyć, kim jesteśmy i co chcemy powiedzieć swoim ubiorem – mówi blogerka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

„Królowe second-handów” to debiut autorki bloga Macademian Girl w roli gospodyni programu telewizyjnego. Wcześniej na antenie telewizji pojawiała się wyłącznie jako ekspertka od mody oraz uczestniczka programu „Agent Gwiazdy”. Blogerka nie ukrywa, że nowe wyzwanie zawodowe bardzo przypadło jej do gustu.

– Uwielbiam prowadzić ten program, uwielbiam pracę z kamerą, z uczestnikami, długo czekałam na taki format i został on stworzony zresztą specjalnie dla tej stacji, specjalnie z myślą o mnie, to jest wielki zaszczyt – mówi Tamara Gonzalez Perea.

Debiut antenowy programu poprzedzony został kampanią reklamową. Na ulicach miast w całej Polsce zawisły banery z wizerunkiem gospodyni reality show stacji Lifetime. Tamara Gonzalez Perea twierdzi, że przyzwyczaiła się już do widoku swojej twarzy na plakatach reklamowych, uczestniczyła już bowiem w kilku kampaniach. Nadal uważa to jednak za dobry sposób na dotarcie do nowych czytelników.

– Często jest tak, że ktoś nie zna mnie, nie zna mojej pracy, nie zna mojego bloga, zobaczy taki plakat, obejrzy program, a potem wchodzi na bloga i okazuje się, że tam oprócz stylizacji jest mnóstwo bardzo fajnych, przydatnych porad, które pomagają kobietom w codziennym życiu – mówi blogerka.

Program „Królowe second-handów” można oglądać na antenie stacji Lifetime Polska w każdy wtorek o godz. 22.00. Wszystkie odcinki są również udostępniane na platformie internetowej. Tamara Gonzalez Perea twierdzi, że pierwsze epizody zdobyły uznanie widzów, co przełożyło się na wzrost liczby fanów blogerki w mediach społecznościowych.

– Przybyło mi prawie 10 tys. followesów. Cieszę się, że się podoba i jest bardzo duże zainteresowanie mówi gwiazda.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.