Newsy

Teresa Rosati otwiera wspólny salon z marką Lagerfeld

2015-07-06  |  06:45

Teresa Rosati dołączy do prestiżowego grona projektantów mody, którzy będą mieć swój butik w warszawskim MODO Centrum. Projektantka podkreśla, że nie trzeba było jej długo przekonywać, żeby otworzyła salon w tym miejscu. Decyzję podjęła błyskawicznie. Butik będzie dzielić z marką Lagerfeld.

Na otwarcie butiku trzeba jeszcze poczekać kilka miesięcy. Na razie trwają prace budowlano-wykończeniowe.

Myślę, że to będzie bardzo ważne miejsce związane z modą w Warszawie, ponieważ skupia wiele wspaniałych marek. Będzie aleja projektantów, zarówno tych już uznanych, jak i tych mniej znanych, ale jednak ze świetnymi kolekcjami. Na pewno będzie to bardzo ciekawe miejsce dla osób lubiących modę, dla osób poszukujących ciekawych kolekcji, duża różnorodność – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Teresa Rosati, projektantka mody.

Zdaniem Rosati dużym atutem MODO Centrum jest to, że nie będzie tutaj sklepów sieciowych. Klienci przychodzą więc nie po to, by kupić cokolwiek, ale w poszukiwaniu oryginalnych ubrań uszytych w profesjonalnych pracowniach.

– Decyzję o otwarciu swojego salonu w tym miejscu podjęłam stosunkowo szybko, długo się nie zastanawiałam. Tu będzie ponad 300 butików wielu wspaniałych marek, ale będzie też aleja polskich projektantów. I to zaważyło na tym, żeby ten salon otworzyć w tym może trochę do tej pory niedocenianym miejscu Warszawy. Myślę, że to miejsce przekona klientów bardziej wymagających, którzy cenią sobie kolekcje indywidualne, autorskie – przyznaje Teresa Rosati.

Przez 10 lat Teresa Rosati miała salon w Galerii Mokotów. MODO Centrum mieści się w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 22. Powierzchnia handlowa obiektu wynosi 16 tys. m2.

Będę miała salon razem z Lagerfeldem, z modą męską, z którą już byłam związana w ciągu ostatnich 2 lat. W alei projektantów będę w sąsiedztwie takich projektantów, jak Łukasz Jemioł czy Ewa Minge. Każdy z projektantów prezentuje różne kolekcje. I te prêt-à-porter, i te bardziej takie haute couture, i na różne okazje, i sportowe, i codzienne, i tak jak w moim przypadku koktajlowe, wieczorowe – tłumaczy Teresa Rosati.

Projektantka przez lata wypracowała swój własny styl. Bierze udział zarówno w polskich, jak i zagranicznych pokazach mody. Działa pod szyldem Studio Mody Teresa Rosati.

Wyspecjalizowałam się w modzie koktajlowej, wizytowej, wieczorowej, galowej, to są bardzo zbliżone kategorie, ale jednak każda z nich ma swój dress code, stąd drobne różnice. Obejmują one dwie linie: linię klasyczną dla kobiet w każdym wieku oraz linię młodzieżową „For Weronika”. Będzie też kontynuacja kolekcji bardzo kobiecych, ze znakomitych tkanin, głównie naturalnych, w rozmaitej kolorystyce – dodaje Teresa Rosati.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.