Newsy

Według Nataszy Urbańskiej Agnieszka Komornicka była jej siostrą bliźniaczką w poprzednim życiu

2013-11-15  |  10:30

Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka nie tylko współpracują ze sobą, ale też przyjaźnią się. Urbańska podejrzewa nawet, że w poprzednim życiu panie musiały być bliźniaczkami, bo ich poglądy są dokładnie takie same. Wspólna praca nad projektami stała się dla nich przyjemnością, stąd decyzja o otwarciu butiku MUSES Urbańska&Komornicka.

Agnieszka Komornicka od lat ubierała Nataszę Urbańską. Największym wyzwaniem dla obu pań była praca nad kostiumami dla aktorki na plan spektaklu "Polita". Urbańska wyznała, że nie dogadywała się z poprzednią kostiumolog, zatem niemalże w ostatnich chwili poprosiła Komornicką o pomoc. Na szczęście przyjaciółka nie zawiodła i uszyła Urbańskiej sukienki zgodnie z jej gustem.

Musiałyśmy chyba w poprzednim życiu być bliźniaczkami, bo to jest aż niemożliwe. Tak się świetnie dogadujemy, jest cudownym człowiekiem, jest moim skarbem, zaraz po Januszu i córeczce, największym – żartuje Urbańska w wywiadzie dla agencją informacyjną Newserią Lifestyle

Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka oferują nie tylko gotowe projekty pod marką MUSES Urbańska&Komornicka. Proponują też, że uszyją coś na specjalne zamówienie. Ceny ubrań wahają się od 1.000 do 1.500 złotych.


Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.