Newsy

Według Nataszy Urbańskiej Agnieszka Komornicka była jej siostrą bliźniaczką w poprzednim życiu

2013-11-15  |  10:30

Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka nie tylko współpracują ze sobą, ale też przyjaźnią się. Urbańska podejrzewa nawet, że w poprzednim życiu panie musiały być bliźniaczkami, bo ich poglądy są dokładnie takie same. Wspólna praca nad projektami stała się dla nich przyjemnością, stąd decyzja o otwarciu butiku MUSES Urbańska&Komornicka.

Agnieszka Komornicka od lat ubierała Nataszę Urbańską. Największym wyzwaniem dla obu pań była praca nad kostiumami dla aktorki na plan spektaklu "Polita". Urbańska wyznała, że nie dogadywała się z poprzednią kostiumolog, zatem niemalże w ostatnich chwili poprosiła Komornicką o pomoc. Na szczęście przyjaciółka nie zawiodła i uszyła Urbańskiej sukienki zgodnie z jej gustem.

Musiałyśmy chyba w poprzednim życiu być bliźniaczkami, bo to jest aż niemożliwe. Tak się świetnie dogadujemy, jest cudownym człowiekiem, jest moim skarbem, zaraz po Januszu i córeczce, największym – żartuje Urbańska w wywiadzie dla agencją informacyjną Newserią Lifestyle

Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka oferują nie tylko gotowe projekty pod marką MUSES Urbańska&Komornicka. Proponują też, że uszyją coś na specjalne zamówienie. Ceny ubrań wahają się od 1.000 do 1.500 złotych.


Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.