Newsy

Weronika Książkiewicz intensywnie uczy się włoskiego do roli w filmie

2015-05-06  |  06:55

Weronika Książkiewicz pracuje nad nowym projektem filmowym. Aktorka nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że jest to dla niej duże wyzwanie. Do nowej roli zaczęła się intensywnie uczyć języka włoskiego.

Weronika Książkiewicz nie ukrywa, że projekt, do którego się przygotowuje, jest dla niej bardzo stresujący.

– Ja się z tego bardzo cieszę, ale to jest też bardzo duże wyzwanie i jeszcze takiego przed sobą nie miałam. Nie chcę się chwalić, najpierw chcę zrobić fajną rolę, a potem będę o tym opowiadać – mówi Weronika Książkiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda kilkakrotnie przyznała w wywiadach, że marzy o zagraniu w filmie lub serialu rosyjskim. Wszystko wskazuje jednak, że nowy projekt filmowy związany będzie z Włochami, a nie Rosją. Gwiazda zdradziła bowiem, że do tej roli zaczęła się intensywnie uczyć języka włoskiego.

– Uczę się zupełnie od podstaw od dwóch tygodni i teraz to jest dla mnie priorytet. To mój trzeci język: jest polski, jest rosyjski, a teraz włoski – mówi Weronika Książkiewicz.

Aktorka urodziła się w Moskwie, jej ojciec jest Rosjaninem. Książkiewicz biegle mówi po rosyjsku, uczy tego języka nawet swojego synka Borysa. Od dłuższego czasu uczy się także angielskiego.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.